Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سئو سایت عکس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سئو سایت عکس که در آن تصاویر و عکس ها در دسته بندی های مختلف وجود دارند چگونه باید انجام شود! در سایت عکس اغلب محتوای بسیار کوتاه و کمی گذاشته می شود پس اگر بخواهیم گوگل در خصوص اینکه چه تصاویری را در سایت عکس خود گذاشته ایم اطلاع کسب نماید چه عملی را انجام دهیم تا در بهبود وضعیت سئو سایت خود اقدام نموده باشیم و در نتایج جستجو عکس نمایش داده شویم. در ادامه نکات سئو سایت عکس را بیان خواهیم نمود.

نامگذاری عکس در سئو سایت عکس

یکی از مهم ترین مواردی که در بهینه سازی تصاویر باید در نظر داشته باشیم نامگذاری نام عکس می شود. موضوع و هدفی که عکس می خواهد بیان نماید چیست! آن را در قالب کلمات به زبان انگلیسی برای نام عکس خود انتخاب نمایید. برای مثال اگر هدف عکس شما سئو سایت عکس باشد پس نامگذاری که برای نام عکس شما باشد image-seo-site خواهد بود. تگ alt نیز در واقع توضیحی از عکس شما می باشد پس هدف و توضیحی از عکس خود را در تگ alt قرار دهید.
سئو سایت رونق تجارت جذب مشتری بهینه سازی سایت

سئو سایت رونق تجارت جذب مشتری بهینه سازی سایت
درج محتوا در سئو سایت عکس

درج محتوا در کنار تصاویر می تواند بسیار در سئو سایت شما اثرگذار باشد زیرا که گوگل محتوا را می خواند پس اگر شما توضیحاتی در خصوص عکس و نیز فایل های ویدیویی خود را در قالب محتوا بگذارید می توانید به گوگل بفهمانید که هدف شما از گذاشتن این عکس ها و تصاویر چه بوده است. در محتوایی که می گذارید کلمه کلیدی که مرتبط با عکس می باشد را بگذارید و در هدینگ صفحه نیز آن را بگنجانید. استفاده از کلمه کلیدی موجب می شود که گوگل هدف از ایجاد آن صفحه از سایت شما را بشناسد و در جستجو عکس و تصاویر نمایش داده شوید.