Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Limbo هم‌اکنون در شبکه استیم رایگان است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  limbo_indie_game-768x432.jpg]

شبکه استیم معمولا در اواخر هفته رویدادهایی برگزار می‌کند و طی آن یک بازی را به‌رایگان دردسترس کاربران قرار می‌دهد. این هفته، قرعه به نام عنوان پرطرفدار Limbo در آمده است و شما می‌توانید همین حالا این عنوان را به رایگان از شبکه استیم دریافت کنید. با ما در ادامه همراه باشید.
همانند نسخه رایگان ایکس‌باکس وان، استودیو پلی‌دِد این‌بار این بازی را از طریق شبکه استیم رایگان کرده است. این نسخه، نسخه کامل بازی‌ است و با اضافه‌کردن آن به حساب خود می‌توانید تا همیشه آن‌را داشته باشید. می‌توانید امروز یا فردا با مراجعه‌ به استیم این بازی را دریافت کنید.
این رایگان‌سازی درست قبل از انتشار عنوان جدید پلی‌دد یعنی Inside انجام شده است. Inside در تاریخ ۲۹ ژوئن (نه تیر) برای ایکس‌باکس وان و هفت ژوئیه (۱۷ تیر) برای رایانه‌‌های شخصی منتشر خواهد شد. همانند Limbo، این عنوان نیز عنوانی پلتفرمر و با جو و اتمسفر قوی است که شخصیت اصلی آن یک پسر جوان است. البته واضح و مبرهن است این است که Limbo یکی از عناوین خاطره‌انگیز است.

منبع:
زحمت کشیدن. آخه لیمبو دیگه چیه که رایگانش می‌کنن ای خدا   Wall
(06-22-2016, 01:39 AM)スヌーピーアミニ نوشته است: [ -> ]زحمت کشیدن. آخه لیمبو دیگه چیه که رایگانش می‌کنن ای خدا   Wall

لیمبو چیه؟ لیمبو بازی مستقلیه که توسط یه نفر ساخته شد و کل دنیا رو تحت تاثیر قرار داد. لیمبو بازی‌ای با مفهومه که اگرچه هزینه‌های هنگفتی براش نشد، به یکی از بهترین بازی‌های 2010 تبدیل شد. لیمبو بازی‌ایه که اونقدر خوب بوده که حالا بعد از 6 سال، هنوز که هنوزه مردم بخرنش و باهاش حال کنن. لیمبو اینه.
وای عالیه بهترین خبر بود که دیشب ساعت 2 خوندم و سریعا اقدام کردم. یکی از بهترین، فوق العاده ترینف شاهکار ترین و هر چیزی که ممکن هست صفت ترین جلوب اون ظاهر بشه برای این بازی صدق می کنه. بازی با یک اتمسفر خاص و سنگین طراحی مراحل عالی، صدا گذاری محشر و داستانی پر از راز که برای فهمیدن اون باید ساعت ها در مورد اون فکر و تامل کرد. معما های بازی یکی از خاص ترین معما ها بود که توی بازی ها، بازی کردم.
دوستان حتما پیشنهاد می کنم این فرصت رو از دست ندید و سریع اقدام به دانلود این بازی کنید.
حجمش هم حدود 90 بود که من دانلود کردم.
[تصویر:  iz4_limbo.jpg]
عالیه، زدم دانلود شد. دوستان حتما دانلود کنن حجمشم خیلی کمه!
ارزش تکرار بازی بالاست اگر توانش رو دارید پیشنهاد می کنم دانلود کنید بازی زیبایی هست
یکی از زیباترین بازی هایی بود که چندسال پیش انجام دادم! بازی در نهایت سادگی داستانی به پیچیده و روایتی فوق العاده رو به نمایش میگذاره! یکی از جالبترین بازی های 2 بعدی! واقعاً دست سازنده ش درد نکنه!
دوستان پیشنهاد می دم دانلود کنید. بنده هم در حال دانلودش هستم.