Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ساخت Resident Evil 7 به 65درصد رسیده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Resident-Evil-7-250x141.jpg]

به‌نظر می‌رسد که مراحل ساخت Resident Evil 7 به‌خوبی پیش می‌رود به‌طوری که تاکنون، 65درصد آن طی شده است. همچنین این نشانه‌ای است که می‌گوید این عنوان در تاریخ انتشار اصلی خود عرضه شده و شاهد تاخیر نخواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما ما همراه باشید.

فامیتسو مصاحبه‌ای با کارگردان و تهیه‌کننده‌ی Resident Evil 7، ناکنیش کوشی و کواد مسچیکا انجام داده است. در پایان مصاحبه، آن‌ها  اذعان داشتند که درحال حاضر، بازی 65درصدر از مرحله‌ی ساخت خود را طی کرده است. همچنین اشاره شد که روند ساخت بازی، به‌صورت هموار و آرام پیشروی می‌کند، پس نباید شاهد هیچ مشکلی بعد از این نقطه باشیم.

این زمان هیجان‌انگیزی خواهد بود که به‌عنوان طرفدار Resident Evil که اکنون ۲۰ساله شده است، باشید. اولین نسخه از این سری، در ۱۹۹۶ پا به کنسول‌ها نهاد و بازی‌بازان را به معنای واقعی با ترس آشنا کرد. این سری به افزایش محبوبیت خود ادامه داد تا وقتی که نسخه‌ی چهارم آن به‌انتشار رسید.

نسخه‌ی پنجم Resident Evil خوب بود، اما Resident Evil 6 و Operation Raccon City باعث شاکی‌ و ناراضی‌شدن خیلی از طرفداران شد. همه‌چیز شروع به حرکت در مسیری درست می‌کند و با Resident Evil 7، این سری به «ریشه‌های ترس» خود باز خواهد گشت. لازم به‌ذکر است که اشاره‌ای به قابل بازی بودن این عنوان در پلی‌استیشن وی‌آر ‌به‌صورت کامل نشده است. در آخر هم، شاهد Resident Evil 7  در ۲۴ ژانویه‌ی ۲۰۱۷(۵ بهمن ۱۳۹۵) خواهیم بود.