Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تصاویر گیم‌پلی عنوان Berserk در نسخه جدید فامیتسو به چاپ رسید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شماره جدید مجله مشهور ژاپنی فامیتسو منتشر شده است و مانند همیشه در این مجله تصاویر و اطلاعاتی را می‌بینیم و می‌خوانیم که در هیچ کجا یافت نمی‌شود. حال، در این شماره عنوان Berserk مورد توجه قرار گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
عنوان Berserk (که در ژاپن با نام Berserk Musou شناخته می‌شود) در تاریخ ۲۳ سپتامبر در ژاپن برای کنسول‌های پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن۳ و پلی‌استیشن‌ویتا و مدتی بعد در سراسر جهان برای پلی‌استیشن۴، پلی‌استیشن‌ویتا و شبکه استیم عرضه خواهد شد.
تصاویر منتشر شده از عنوان Berserk نمای اولیه‌ای از گیم‌پلی بازی را به ما نشان می‌دهد. این‌طور که به نظر می‌رسد Griffith و Guts هر دو قابل بازی هستند. علاوه بر آن‌ها Schierke نیز در تصاویر به چشم می‌خورد.
محیط‌های بازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دقیقا حس و حال مانگاهای این عنوان را به ما منتقل کنند و با گیم‌پلی سریع بازی، طراحان تقریبا نیز موفق شده‌اند. این نکته را در خاطر داشته باشید که تصاویر زیر به صورت اسکن شده از مجله فامیتسو هستند و  بابت کیفیت نا مطلوب آن‌ها عذرخواهی می‌کنیم. تصاویر را در زیر مشاهده کنید:


[تصویر:  Berserk-4-200x115.jpg]

[تصویر:  Berserk-7-200x150.jpg]

[تصویر:  Berserk-10-200x107.jpg]

[تصویر:  Berserk-17-200x112.jpg]

[تصویر:  Berserk-26-200x109.jpg]