Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان انحصاری Rez Infinite در اکتبر عرضه می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  CVfC9LMUYAIdlU4.png-large-768x432.png]

توسعه‌دهنده بازی اِنهَنس گیمز امروز اعلام کرد نسخه پلی‌استیشن ۴ با پشتیبانی از پلی‌استیشن وی‌آر (عینک واقعیت مجازی سونی) در اکتبر سال میلادی جاری عرضه می‌شود. در ادامه با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

Rez Infinite در روز ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) عرضه می‌شود؛ دقیقا روزی که پلی‌استیشن وی‌آر با قیمت ۴۰۰ دلار در فروشگاه‌ها خواهد بود. قیمت این عنوان اعلام نشده است. ولی هنگام رونمایی این بازی در دسامبر، مدیرعامل انهنس گیمز،تِتسویا میسوگوچی در وبلاگ پلی‌استیشن گفت این بازی با قیمتی عرضه خواهد شد که «همه نسبت به آن خوشحال باشند.»
اجباری به داشتن پلی‌استیشن وی‌آر نیست؛ نسخه معمولی و دو بعدی بازی برای کسانی که نمی‌خواهند هدست واقعیت مجازی سونی را بخرند موجود است. نسخه معمولی در رزولوشن ۱۰۸۰p و با نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود و از صدای فراگیر ۷.۱ نیز پشتیبانی می‌کند.
Infinite نسخه بهبودیافته Rez است که در سال ۲۰۰۱ برای پلی‌استیشن ۲ و کنسول دریم کَست منتشر شده بود.البته این عنوان در سال ۲۰۰۸ برای ایکس‌باکس ۳۶۰ با نام Rez HD پورت شد. بنابراین، نسخه جدید بازی تقریبا تنها نسخه این بازی در این دهه می‌باشد.

منبع: