Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بانجی سعی دارد محتوای الحاقی Destiny را زودتر بسازد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  3075202-destinyriseofiron-768x432.jpg]

بانجی دارد کار می‌کند تا سرعت ساخت و عرضه محتوای الحاقی بازی Destiny را افزایش دهد. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

از زمانی که این بازی در سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد، تنها سه محتوای الحاقی برایش منتشر گشت؛ دو گسترش‌دهنده کوچک و گسترش‌دهنده عظیم The Taken King. اگرچه این محتویات الحاقی نیز بد نیستند، ولی برای بازی شوتر آنلاینی همچون Destiny، ولی کاربران معمولا به‌دنبال محتوای بیشترند. بانجی نیز به سبب حفظ اعتبار و آبرو، قصد دارد تا سرعت ساخت محتوای جدید را بیشتر کند.
کریس بَتِر، کارگردان هنزی گسترش‌دهنده Rise of Iron طی مصاحبه‌ای به یوروگیمر گفت:

نقل‌قول:
ما سعی داریم از چیزی که هستیم بهتر شویم. ابزاری ساختیم تا ساخت محتوای را سرعت بخشد و بر روی بهترین و تاثیرگذارترین تجربه برای بازیکنان تمرکز کند. همچنین در طی انجام این امر، ما دروسی نیز می‌آموزیم. من فکر می‌کنم ما با تسریع ساخت محتوای الحاقی Destiny، در ساخت [بهبود] این بازی موفق‌تر می‌شویم.

Destiny با محتوای کوچک‌تر در چند ماه گذشته بروز شده است که شامل جشنواره «هالووین گمشده»، لیگ ریسینگ Sparrow و ارتقای ۱۰۰ درصدی زره می‌شدند. هم‌ اکنون تمام تمرکز بانجی بر روی بسته Rise of Iron است که مناطق جدیدی از Plagueguards را بر روی زمین در دسترس قرار می‌دهد.
برت گفت:

نقل‌قول:
ما قصد داریم هرچه در توان داریم را بازیکنان عرضه کنیم. در نهایت خواهیم دید مردم چه واکنشی خواهند داشت. هفته گذشته، ما بررسی وسیعی در استودیو داشتیم و همه چیز مثبت بود و هرکسی از محتوای جدید خوشش آمد. تیم ما بسیار پرشور است و ایده‌های بسیاری نیز دارد.

Destiny: Rise of Iron در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) عرضه می‌شود.

منبع: