Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: حالت «بقا» اکنون به‌صورت رایگان برای The Banner Saga 2 دردسترس است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Banner-Saga-2-Survival-Mode.jpg]


اگر Banner Saga 2 را با کمی چالش بیش‌تر نسبت به نسخه‌ی اصلی دوست دارید، این خبر فقط برای شماست. درحال حاضراعلام شده، حالت «بقا» که چندی پیش معرفی شده، اکنون به‌صورت رایگان برای دارندگان این بازی در دسترس است. در ادامه با ما همراه باشید.

حالت «بقا» به‌عنوان بخشی از آخرین به‌روزرسان رایگان بازی ارائه خواهد شد که در آن، بازیکنان وظیفه‌ی رسیدن به سطح ۴۰، حتی بدون یک بار مردن را دارند. این حالت، توسط طرفداران در بتای بازی امتحان شده و بعد از افزایش سرعت در بازخورد طرفداران، اکنون به‌صورت رایگان برای همه موجود شده است.

در حالت «بقا» علاوه بر اینکه خودتان باید به‌سطح ۴۰ بدون یک‌بار مردن برسید، هم‌تیمی‌های‌تان در مبارزه هم چنین وظیفه‌ای را برعهده دارند، پس باید مراقب آن‌ها هم باشید. Perma-death، قانونی در این بازی است که همگی بازیکنان باید با آن کنار بیایند، این بدین معنی است که اگر کسی از تیم شما، در سطح اول شکست خورده و سرنگون می‌شود، شما باید بدون آن به بازی‌تان ادامه دهید.

با این حال، پس از اتمام هر سطح، واحدی به‌نام Renown دریافت خواهید کرد که به‌شما، اجازه‌ی آزادکردن قهرمانان اضافی برای جایگزینی با متحدان شکست‌خورده‌ی‌تان را می‌دهد. با استفاده از Renown، قادر به‌خرید آیتم‌ها برای بهبودبخشیدن به مبارزه‌ی‌تان هستید؛ گرچه می‌توانید این Renownـها را در خود نبردها پیدا کنید.