Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سوپرمسیو بر روی دنباله‌ی Until Dawn کار نمی‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Until_Dawn_cover_art.jpg]

به‌تازگی، سوپرمسیو گیمز، سازنده‌ی عنوان ترسناک Until Dawn که انحصاری پلی‌استیشن ۴ است، گفته که درحال کار برروی دنباله‌ی آن نیست. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مدیرعامل سوپرمسیو گیمز، پیت ساموئلز، در طی مصاحبه‌اش با وب‌سایت گیمزایندستری ذکر کرده که این استودیو، بر روی پروژه‌های جدید کار می‌کند. او گفته است:

نقل‌قول:
گمانه‌زنی‌های زیادی راجع به اینکه ما در حال حاضر برروی چه چیزی کار می‌کنیم، وجود دارد. ما اکنون، برروی دنباله‌ی Until Dawn کار نمی‌کنیم و مشغول پروژه‌های دیگری هستیم.

در ادامه، ساموئلز نشان داده که قصد ساخت بازی‌ها برای پلتفرم‌های بیشتری را دارد و اکنون، قرارداد انتشار انحصاری سونی با آن‌ها، به‌پایان رسیده است. او همچنین ادامه داد:

نقل‌قول:
ما رابطه‌ی عالی‌ای با سونی داریم. ما خواستار ادامه‌ی همکاری‌مان با سونی هستیم و درحال کار با آن، برروی چیزهای زیادی هستیم. هیچ‌گونه نگرانی، خشم یا احساس بدی وجود ندارد. آن‌ها واقعا یک ناشر بسیار مهم برای ما هستند و من امیدوارم و انتظار دارم که آن‌ها به همکاری­­‌شان با ما ادامه و دهند و همان ناشر مهم باقی بمانند. ما واقعا می‌خواهیم که آن تجربه‌ها و آن بازی‌های سینماییِ داستان‌محور، چه ترسناک باشند یا نه، به پلتفرم‌های دیگر هم بیاوریم.

ساموئلز گفته، درحالی که فشار بیشتر و زیادتری برروی Until Dawn است، عناوین جدیدی خواهند ساخت. او همچنین گفته است:

نقل‌قول:
به‌نظر می‌رسد که گام بعدی منظقیِ ما، گسترش تجربیات مشابه؛ اما با تفاوت‌هایی بسته به IP، ناشر و پلتفرم، در آینده‌ای نزدیک است. این چیزی است که ما می‌خواهیم و برروی اینکه اکنون، چه‌کاری با Until Dawn انجام دهیم، تمرکز کرده بودیم.

سوپرمسیو گیمز، قبل از Until Dawn، تعدادی بازی کوچک ساخته و به ساخت عناوین انحصاری سونی، مانند Killzone و LittleBigPlanet کمک کرده است. با وجود بازاریابی کم، فروش Until Dawn بسیار شگفت‌آور حتی برای خود سونی بود. پروژه‌های جدید سوپرمسیو، شامل Until Dawn: Rush of Blood که اسپین‌آف است و Tubmle VR می‌شوند که هردو، انحصاری هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر هستند.