Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تیم سونیک ساخت یک Sonic جدید به مناسبت ۲۵ سالگی سری را تایید کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با توجه به ۲۵ ساله شدن خارپشت محبوب نسل‌ها، سونیک، برنامه داشتن سگا برای امسال نباید موضوع عجیب و غافلگیر کننده‌ای باشد. تیم سونیک، سازنده سری بازی‌های Sonic به تازگی در مصاحبه‌ای با مجله فامیتسو اطلاعات جالبی را منتشر کرده‌اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
مجله فامیتسو به تازگی مصاحبه‌ای با رئیس استودیوی تیم سونیک، آقای تاکاشی لیزوکا انجام داده است که در آن مشخص می‌شود که این استودیو در حال ساخت یک بازی Sonic جدید به مناسبت ۲۵ سالگی این خارپشت محبوب است.
نقل‌قول:
ما در تیم سونیک در حال ساخت یک بازی کاملا جدید و یک فیلم کامل هستیم که کار ساخت آن به عهده Sony Pictures بوده و بر اساس Sonic Boom انیمیشن سازی شده است. ما همچنین برای روابط اسپانسری آماده هستیم. مهم‌ترین نکته در مورد سونیک این نیست که این سری ۲۵ سال دوام آورده است. مهم‌ترین نکته این است که ما چند بازی ساخته‌ایم. هدف ما اضافه کردن بازی‌ها و عناصر جدید و رسیدن به همه پتانسیل‌های عرضه است.
اگر به یاد داشته باشید سگا پیش از این اعلام کرده بود که یک Sonic جدید در دست ساخت است اما تا به امروز معرفی رسمی و قابل توجهی را ندیدیم. به محض انتشار اخبار جدید در رابطه با ۲۵ سالگی خارپشت خاطره ساز آن را به اطلاع شما می‌رسانیم.

[تصویر:  sonicoctpberrelease_610-439x300.jpg]
Team Sonic کارش بهتر از بقیه استودیوهای سونیک سازه. اگه بازی دست اونا باشه، خیال آدم از بابت یه بازی خوب راحته ولی انتظار شاهکار نداشته باشید
ایول من خیلی این سونیک رو دوست دارم خبر عالی بود Love