Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: همه قسمت‌های Batman: The Telltale Series تا انتهای سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شوند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با اینکه تل تیل شلوغ ترین سال طول عمر خود را با ساخت بازی‌های Tales from the Borderlands و Minecraft: Story Mode پشت سر می‌گذارد اما این دلیل نمی‌شود تا این استودیو دست به ساخت بازی دیگری نزند. عنوانی که بسیاری از طرفداران بتمن و البته طرفداران سبک ماجرایی گرافیکی به آن امید زیادی دارند؛ بله، از عنوان Batman: The Telltale Series سخن می‌گویم، عنوانی که قرار است در این تابستان ما را سرگرم کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
مدیر بخش روابط عمومی تل تیل، آقای جاب استافر به تازگی در مصاحبه با GamesRadar+ اعلام کرده‌اند که همه ۵ قسمت عنوان Batman: The Telltale Series تا پایان سال جاری میلادی، یعنی تا انتهای سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. با توجه به این گفته آقای استافر، به احتمال زیاد هر ماه شاهد عرضه یک قسمت از این عنوان مورد انتظار خواهیم بود و احتمالا نسبت به بازی‌های دیگر تل تیل در مدت اخیر، فاصله کم‌تری بین عرضه هر قسمت باشد.
هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای عنوان Batman: The Telltale Series مشخص نشده اما تل تیل گیمز پیش از این گفته بود که بازی در فصل تابستان منتشر خواهد شد. آقای استافر نیز تنها به گفتن «به زودی در فروشگاه‌ها» بسنده کرد. به شدت منتظر این عنوان هستیم.

[تصویر:  batman-telltale-768x432.jpg]