Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: خبرنامه #۱۹ | مروری بر اخبار مهم هفته گذشته
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام اهالی گیمفا! خوبید؟ خوشید؟ روزگار به کامتون میچرخه؟ با روزهای داغ تابستان چه می‌کنید؟ آقا با معرفی این کنسول‌ها و سخت‌افزارهای جدید غوغایی به پا شده که نگو و نپرس! از طرفی  هیجان معرفی شدن این کنسول‌ها گریبان گیر بازی‌بازان است، از یک طرف هم این سونی و مایکروسافت به نوعی دست کرده‌اند در جیب خلق‌ خدا و تند و تند کنسول معرفی می‌کنند. اکس‌باکس جدید و اسکورپیو و پلی‌استیشن نئو و… کم مانده عرضه کنسول‌ها به مانند عرضه فیفا و PES سالیانه شود… بگذریم، اگر بخواهم برایتان درد دل کنم که حالا حالا ها باید بنویسم. با یک خبرنامه دیگر در خدمت شما عزیزان هستیم تا مروری داشته باشیم بر اخبار مهمی که در هفته گذشته منتشر شدند. این شما و این هم خبرنامه شماره ۱۹:

[font=tahoma]مایکروسافت می‌گوید «اسکورپیو قوی‌ترین کنسولی است که تابه‌حال ساخته شده است» 

در هفته گذشته زئیس بازاریابی ایکس‌باکس، آرون گرین‌برگ پیرامون کنسول تازه‌ معرفی شده ایکس‌باکس اسکورپیو سخن گفت و در زمینه قدرت، آن‌را به یک «حیوان وحشی» تشبیه کرد. گرین‌برگ طی پوشش زنده کنفرانس مایکروسافت گفت::«ما درحال ساخت یک حیوان وحشی هستیم. این [کنسول] قوی‌ترین کنسولی است که تابه حال ساخته شده است. همچنین ما ایکس‌باکس وان را که یک [ایکس] باکس قدرتمند است ساختیم و با ایکس‌باکس لایو پیشتازی کردیم و بازی‌های نوآورانه ساختیم؛‌ این ها این حس را القا می‌کنند که داریم به ریشه و اصل خودمان باز می‌گردیم» همچنین گرین‌برگ گفت تیم ایکس‌باکس در مایکروسافت برای اسکورپیو هیجان‌رده هستند. او توضیح داد:«من فکر میکنم در این تیم، تمام افراد بازی‌باز هستند و ما نسبت‌به کاری که انجام می‌دهیم علاقه داریم– همچنین برای من این حجم از انگیزه بی‌سابقه است. مردم نسبت به چیزی که ما امسال به آنان خواهیم داد و چشم‌اندازه پروژه اسکورپیو هیجان زده اند. [این حالت،] حالتی ویژه است.» مایکروسافت اسکورپیو را طی هماورد E3 2016 معرفی کرد. این کنسول قرار است با پردازنده هشت هسته‌ای و قدرت شش ترافلاپسی به‌همراه حافظه‌داخلی ۳۲۰ گیگ و قابلیت اجرای بازی‌ها با کیفیت ۴K در سال ۲۰۱۷ عرضه شود. در کنار پیشرفت‌های سخت‌افزاری، مایکروسافت به انتشار بازی‌ها ادامه خواهد داد. گرین‌برگ می‌گوید مایکروسافت در سال آینده، بیش‌تر از هر زمان در تاریخش عناوین فِرست‌پارتی منتشر خواهد کرد. او در این باره گفت:«بازی‌ها دلیلی هستند که این‌ها (کنسول‌های قدرتمند) ساخته شده اند؛ درست است؟ ما امسال نشان دادیم که سال آینده می‌خواهیم بازی‌های فرست‌پارتی بیشتری که در استودیوهای داخلی‌ما و شُرَکای‌ما در حال توسعه هستند، عرضه کنیم که در تاریخ ایکس‌باکس بی‌سابقه خواهد بود.»
[تصویر:  t3sf_project-scorpio.jpg][/font]

[font=tahoma]از پس از اتمام کنفرانس مایکروسافت یک سوال مغز من را درگیر کرده:«اگر قرار است اسکورپیو عرضه شود و سخت افزار فوق‌العاده‌ای داشته باشد، پس چرا اکس‌باکس‌وان اس معرفی شد؟»[/font]

[font=tahoma][font=tahoma]احتمال ساخت بازی Bayonetta 3 پس از بازی Scalebound توسط هیدکی کامیا
[/font]
[/font]

آقا بیایید که استاد کامیا برای بایونتا ۳ و اوکامی ۲ برنامه دارد. در هفته گذشته زمانیکه در مصاحبه‌ای با Polygon از آقای کامیا در مورد علاقه او برای ساخت Bayonetta 3 پرسیده شد او پاسخ داد:«در جواب سوال شما باید بگویم بله، چیزهای زیادی هست که در مورد این بازی در نظر دارم و در شرکت صحبت‌های زیادی در مورد آنها می‌کنیم. من چند خط در مورد این بازی نوشتم و اینکه این بازی چگونه خواهد بود و اطمینان دارم در صورتیکه شانسی برای ساخت آن داشته باشیم، بازی خوبی خواهد شد. در حال حاضر ما بدنبال فرصت هستیم، اگر فرصتی برای ساخت Bayonetta 3 پیش آید، خیلی خیلی عالی می‌شود.» در نمایشگاه E32016 آقای کامیا مصاحبه‌ای را با مترو انجام داد که در زیر می‌توانید آن را بخوانید:

نقل‌قول:
مجری: من فرم موی شخصیت نسخه اول بازی Bayonetta را ترجیح می‌دهم.
کامیا: پس زمانیکه برروی نسخه سوم آن کار کردیم به این موضوع خواهیم پرداخت، البته اگر برروی نسخه سوم کار کنیم.
مجری: چی؟ دارید من رو اذیت می‌کنید؟ شما در حال فکر برروی نسخه سوم این بازی هستید؟
کامیا: البته ما قصد ساخت نسخه سوم رو داریم، چرا نسخه دوم پایان آن باشد؟
مجری: من فکر نمی‌کردم که نسخه دوم پایان اون باشه، با ناشری در این مورد صحبت کردید؟
کامیا: نه اما من زمان زیادی را صرف فکر کردن به این بازی و اینکه چگونه باشد کرده‌ام. همانطور که فکرهایی برای Okami 2 در سر دارم.
مجری: دارید چه می‌کنید ، قصد اذیت کردن مارو دارید؟
کامیا: تازه برنامه‌ای هم برای یک نسخه دیگر از بازی Scalebounds در سر دارم.
مجری: اگر اینطوره پس بهتره که استودیوی شما پیش از ساخت همه اونها ورشکست نشه
کامیا: (در حالی که می خندد) دقیقاً، ما اجازه نداریم که از این صنعت کنار بکشیم.

[font=tahoma][تصویر:  Bayonetta-26.jpg][/font]
[font=tahoma][font=tahoma]بازگرد بانو… با قدرت بازگرد… فقط جان عزیزت به صورت مولتی پلتفرم بازگرد.[/font][/font]

[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma] سی‌دی‌ پراجکت‌ رد می‌گوید کنسول نینتندو NX خارق‌العاده خواهد بود 

مدیر روابط عمومی استودیو سی‌دی پراجت رد در هفته گذشته اعلام کرد آن‌ها «چیزهایی» درباره کنسول نینتندو NX می‌دانند. فابین ماریو دوهلا، مدیر روابط عمومی استودیو سی‌دی پراجت رد، به یک شبکه گفته است که NX «خارق‌العاده» خواهد بود. او گفت:«خارق‌العاده خواهد بود. به‌عنوان یک توسعه دهنده [سی‌دی پراجکت رد] می‌توانید به سخت‌افزار دسترسی داشته باشید و هر کس [در سی‌دی پراجکت رد] به آن امید دارد. ما چیزهایی میدانیم.» مقایسه بین توسعه‌دهندگان ژاپنی و اروپایی به کنسول Wii ختم شد و دولا ادامه داد:«در ژاپن…آن‌ها فکر می‌کردند که خیلی خوب است…ولی اروپایی‌ها مدت بیشتری طول کشید [تا با آن سازگار سوند]…ولی چیزی که از NX [از طرف توسعه‌دهندگان] به گوش‌ می‌رسد تماما خوب است.» در این زمان، مجری اشاره کرد که سخت‌افزار این کنسول از ایکس‌باکس جدید بسیار ضعیف‌تر خواهد بود. دوهلا پاسخ داد:«من فکر میکنم این امر [برای نینتندو] اهمیت زیادی در آینده نداشته باشد. آیا [NX] می‌تواند از ایکس‌باکس جدید قوی‌تر باشد؟ دیدگاه واقع‌گرایانه نسبت به مسئله داشته باشیم: آیا نینتندو قادر است کنسولی قوی‌تر از ایکس‌باکس جدید بسازد؟ آیا مقرون به‌صرفه است؟ آیا آن‌ها به تاسیسات صنعتی، منابع و غیره دسترسی دارند؟…[دوهلا چندین بار سرش را به نشانه نهی تکان می‌دهد] و چه چیزی نتیجه مثبت این موضوع خواهد بود؟ چه کسی قرار است برایش بازی بسازد؟» البته پس از این مصاحبه در توئیت‌های متعددی، دوهلا گفته است که مسائل و گفت‌وگوهای ذکرشده در رابطه با NX، از طرف مصاحبه‌کننده اغراق‌آمیز گشته اند. به‌احتمال زیاد این صحبت‌ها برای جلوگیری از ایجاد جو نامناسب علیه اوست. زیرا به‌زبان آوردن موفقیت کنسولی که هنوز به بازار نیامده امری غیرمطمئن است و در صورت عدم موفقیت آن، جوی منفی علیه او و سی‌دی پراجکت رد ایجاد خواهد شد.
[تصویر:  Nintendo-NX-ds1-670x376-constrain.jpg][/font]
[/font]
[/font]

[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]امیدواریم NX بهتر از Wii U عمل کند و پتانسیل‌های بیشتری داشته باشد.[/font][/font][/font]



نشست خبری رویداد یک ماهه بازی‌سازی Level Up برگزار شد
[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]نشست خبری رویداد یک ماهه بازی‌سازی Level Up در سالن کنفرانس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با حضور رسانه‌های تخصصی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، «امیرحسین فصیحی» مدیرعامل استودیو فن‌افزار به عنوان برگزارکننده این رویداد به تشریح برنامه‌ها و اهداف این رویداد پرداخت و آن را نخستین در نوع خود دانست. فصیحی با بیان تاریخچه‌ای از شرکت فن‌افزار گفت: استودیوی بازی‌سازی فن‌افزار از سال ۸۵ کار ساخت بازی‌های کامپیوتری را شروع کرد و با عرضه بازی گرشاسپ توانست موفقیت خوبی را در بازار داخلی کسب کند. وی افزود: بازی گرشاسپ‌ را می‌توان به عنوان اولین بازی کامپیوتری ایرانی نام برد که به صورت بین‌المللی عرضه شد. گرشاسپ با فروش ۲۵۰ هزار نسخه در ایران به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های ایرانی شناخته می‌شود. این استودیو در چند سال گذشته هم بازی Shadow Blade را برای پلتفرم‌های موبایل روی فروشگاه‌های Google Play و iTunes عرضه کرد که با استقبال بسیار خوب مردم در سرتاسر دنیا مواجه شد و حتی چندین بار به عنوان بازی برتر موبایل هم انتخاب شده است. این بازی مدتی پیش برای کنسول پلی‌استیشن ۴ هم عرضه شد. از دیگر بازی‌های مطرح این استودیو می‌توان به عنوان «فرزندان مورتا» اشاره کرد. این بازی سال گذشته توانست در سایت Kickstarter منابع مالی مورد نیاز خودش را به دست بیاورد. این بازی‌ساز مطرح کشورمان هدف از برگزاری رویداد Level Up را ایجاد انگیزه در بین علاقه‌مندان به ساخت بازی‌های ویدئویی در کشور دانست و گفت: خوشبختانه پس از طرح مسئله از سوی ما به بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، شاهد حمایت همه‌جانبه این بنیاد در برگزاری رویداد بودیم و قصد داریم با این رویداد نگاه بازی‌سازان را بهبود بخشیم. مدیر استودیوی بازی‌سازی فن‌افزار در مورد این رویداد تشریح کرد: رویداد Level Up یک ماه طول خواهد کشید و بازی‌سازان در طول این یک ماه فرصت دارند تا بازی بسازند. البته این رویداد کاملا به شکل آنلاین برگزار خواهد شد و به گروه‌های شرکت‌کننده آدرس‌های اینترنتی مختلفی داده می‌شود تا بتوانند بازی خودشان را در این آدرس‌ها آپلود و در مسابقه شرکت کنند.
[تصویر:  8c17e3b5-033b-4c5a-a912-410edce20409.jpg][/font]
[/font]
[/font]
[/font]



[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]کلیف بلزنسکی علاقه‌ای به ایکس‌باکس اسکورپیو ندارد

کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو رسما در نمایشگاه E3 بود که معرفی شد. این دستگاه هر چقدر که قدرتمند باشد، آخر این بازی‌سازان هستند که بایستی تمایل خود را به ساخت محتویات برای آن نشان دهند زیرا زمان چندانی از عمر کنسول‌های فعلی، یعنی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نگذشته است که آنها بخواهند وقت خود را برای کنسول‌های تازه نفس گذاشته که گرافیک بهتر و یا ۴K ارائه کنند. کلیف بلزنسکی به عنوان خالق سری بازی Gears of War، با معرفی کنسول جدید مایکروسافت چندان موافق نیست. او به تازگی طی صحبت‌های خود با سایت کوتاکو استرالیا گفته است:«حال مایکروسافت آیا می‌خواهد عملکردی مانند کنسول‌های سگا۳۲x یا مگا سی‌دی داشته باشد؟ به نظر من این سبک برند سازی عجیب است و حسی مانند نام‌گذاری مرسدس در ایالات متحده می‌ماند؛ مثلا کلاس S ،SOK ،SK! بالاخره پس کدام یکی؟ مردم فقط وقت و توجه برای یکی دارند. مثل این می‌ماند که بگویید، آیا شما می‌‌خواهید که ایکس‌باکس را تبدیل به یک رایانه شخصی بکنید؟ الان دقیقا چه خبر است؟» لزنسکی معتقد است که معرفی اسکورپیو، به گونه‌ای عذر خواهی از طرف مایکروسافت، بابت عملکرد نه چندان درخشان ایکس‌باکس وان است. او می‌گوید:«من فکر میکنم که این حرکت یک عذرخواهی از طرف مایکروسافت است که به جای قدرتمند ساختن کافی کنسول خود، در جعبه‌ها تصمیم گرفتند که یک کینکت قرار داده شود. حال آنها باید سعی کنند که از قافله عقب نماند. تمامی اینها به E3 چندسال پیش بر می‌گردد که سعی کردند همه چیز دیجیتالی شود و اینترنت با پاسخ منفی که از خود نشان داد، آنها مجبور شدند که کامل عقب گرد کنند.» کلیف بلزنسکی در انتها می‌گوید که به ایده اسکورپیو علاقه‌ای ندارد. او گفته است:«ببینید من دوستان زیادی در آنجا دارم و تا زمانی که واقعا لازم نباشد از آنها انتقاد نمی‌کنم … اگر فیل اسپنسر اینجا بود، به او میگفتم که اساسی عقب‌گرد کرد‌ه‌ای. او هم جواب می‌داد که تو یک عوضی هستی ولی حق با توست.» قیمت و نام نهایی ایکس‌باکس اسکورپیو فعلا مشخص نیست و صرفا گفته شده که در سال ۲۰۱۷ به بازار خواهد آمد. این کنسول از تمامی بازی‌های ایکس‌باکس وان و لوازم آن پشتیبانی می‌کند.
[تصویر:  Lawbreakers-interview.jpg][/font]
[/font]
[/font]
[/font]

[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]اگر بخواهم صادق باشم با نظر بلزینسکی در مورد کنسول‌های جدید موافق هستم… هنوز ۳ سال از عرضه کنسول‌های نسل ۸ نمی‌گذرد که اخبار و حواشی در مورد عرضه کنسول‌های جدید غوغا کرده است. سازندگان هم به نوعی سعی دارند بگویند این‌ کنسول‌ها از یک خانواده هستند و عمر کنسول کنونی شما به پایان نرسیده است… ببینیم و تعریف کنیم![/font][/font][/font][/font]

[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]کریتوس در نسخه‌های بعدی God of War هم حضور دارد

در هفته گذشته کوری بارلوگ به عنوان کارگردان God of War تایید کرد این نسخه قرار نیست پایانی بر این سری باشد و ادامه خواهد داشت. کوری بارلوگ در مصاحبه خود با سایت اسپانیایی Level Up گفت God of War آخرین نسخه در این سری نخواهد بود و کریتوس در نسخه‌های آینده هم حضور دارد و پسر او از نیمه خدا بودن کریتوس با خبر است اما چیزی از گذشته وی نمی‌داند. گزارشاتی منتشر شده بود که God of War با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه اجرا می‌شود؛ سایت گیم‌اسپات در حال برقراری ارتباط با سونی است تا جزئیات بیشتری از این موضوع بداند.
[تصویر:  Kratos_Son_Web-2.jpg][/font]
[/font]
[/font]
[/font]
[/font]

[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]پس از دیدن مارکوس فنیکس پیر و ریش‌دار، فکر نمی‌کردیم یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب‌مان کهن سال شود… کریتوس و پسرش همه ما را شگفت زده کرد.[/font][/font][/font][/font][/font]


[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]شوهی یوشیدا: نئو باعث کوتاهی عمر پلی‌استیشن ۴ نمی‌شود 

انتشار کنسول قوی‌تر پلی‌استیشن ۴ که با نام رمزی نئو شناخته می‌شود، بدان معنا نیست که عمر کنسول‌های فعلی از آن چیزی که انتظار داشتیم، زودتر به اتمام می‌رسد. یوشیدا در مصاحبه خود در هفته‌ای که گذشت گفت انتظار نمی‌رود که نئو جایگزین پلی‌استیشن ۴ باشد. یوشیدا در مصاحبه خود با Gameswelt.TV گفت:«پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۴ است! شما می‌دانید کنسول جدید و قدرت‌مند پلی‌استیشن ۴ هنوز هم پلی‌استیشن ۴ است؛ بنابراین می‌دانید عمر آن‌ها هم کوتاه‌تر نخواهد شد.» او به سوال مربوط به اینکه آیا احتمال دارد عمر کنسول‌های فعلی با عرضه نئو توسط سونی و اسکورپیو توسط مایکروسافت کوتاه‌تر شود، چنین پاسخی داده بود. از روشی که یوشیدا به سوال پاسخ داد، می‌توان فهمید او می‌خواهد به این موضوع اشاره کند نئو و پلی‌استیشن ۴ مکمل یکدیگر هستند. نئو قدرت‌مندتر و صد البته گران‌تر است و پلی‌استیشن ۴ هم مقرون به‌ صرفه‌تر خواهد بود و همچنان بازی‌های بزرگی مانند Uncharted 4: A Thief’s End را میزبانی می‌کند. صحبت‌های یوشیدا با حرف‌های اندرو هاوس که در اوایل ماه جاری، نئو را تایید کرد هم مطابقت دارد.
[تصویر:  PS4-1.jpg][/font]
[/font]
[/font]
[/font]
[/font]
[/font]

[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]از وقتی سونی و مایکروسافت کنسول‌های جدید را سر زبان‌ها انداخته‌اند، با نگاه کردن به کنسول خود فکر میکنم که «چقدر زود به کنار رفتی جوان»[/font][/font][/font][/font][/font][/font]


[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]اد بون و فیل اسپنسر به ترکیب دو عنوان Mortal Kombat و Killer Instinct علاقه نشان دادند

اد بون خالق و کارگردان سری MK در هفته گذشته از علاقه خود به عنوان Killer Instinct و همچنین ترکیب دو عنوان Mortal Kombat و Killer Instinct گفت. اد بون در حساب رسمی توییتر خود اعلام داشت که بسیار از عنوان Killer Instinct لذت می‌برد و علاقه دارد تا کراس اُور دو عنوان Killer Instinct و Mortal Kombat اتفاق بیفتد. در ادامه نیز به این نکته اشاره داشت که اگر این اتفاق بیفتد، عنوان ساخته شده در انحصار ایکس‌باکس خواهد بود چراکه مایکروسافت حق مالکیت Killer Instinct را در اختیار دارد. در ادامه فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس، در پاسخ به توییت بون نوشت که عاشق این ایده است. سری Mortal Kombat پیش‌تر نیز با جهان DC ترکیب شده بود و شاهد عنوانی با نام Mortal Kombat vs. DC Universe بودیم. از طرفی کراس‌اُور دو عنوان Killer Instinct و Mortal Kombat بسیار ساده‌تر از جهان DC خواهد بود چرا که هر دو عنوان داستانی درمورد آنکه شیطانی قصد نابودی جهان را دارد و همچنین وجود سایبورگ‌ها و جادو است. قطعا این اتفاق می‌تواند باعث خلق یک عنوان فوق‌العاده و هیجان انگیز شود. تجربه نشان داده ترکیب دنیای Mortal Kombat با هر دنیایی، نتیجه خوب و سرگرم کننده‌ای را دارد. باید دید که آیا در آینده شاهد ترکیب این دو عنوان خواهیم بود یا نه.
[تصویر:  Killer-Instict-feature-1038x576.jpg][/font]
[/font]
[/font]
[/font]
[/font]
[/font]
[/font]

[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]کراس اور‌ها همیشه باعث خوشحالی و سرگرمی ما شده‌اند. یک کراس اور خوب با مکانیک‌های گیم‌پلی Killer Instinct (از آن‌جایی که بازی در انحصار اکس‌باکس‌وان می‌شود) می‌تواند بسیاری از بازی‌بازان را خوشحال کند.[/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font]

[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]فته گذشته در بلاگ پلی‌استیشن با کارگردان عنوان Days Gone انجام شد، اطلاعات جالب و مفیدی از این عنوان جدید منتشر شد. کارگردان عنوان Days Gone، آقای ران آلن در مورد طبیعت محیط باز در بازی صحبت می‌کند:«انسان‌های درمانده هر کاری برای زنده ماندن و بقا انجام می‌دهند در دنیای بازی‌های محیط بازی دیگر، وقتی خطر به وجود می‌آید که بازی‌باز خودش آن خطر را به وجود آورده باشد. Days Gone همیشه یک دنیای خطرناک است.» آلن همچنین در مورد Deacon St. John، شخصیت اصلی بازی صحبت می‌کند و اینکه گذشته او چگونه به او در بازی کمک می‌کند:«این کاملا واضح است که همه نجات یافتگان از بیماری همه گیر، یک تخصص اصلی برای خود دارند؛ مهارت‌های خاصی مانند دزدی، کشتن و نجات پیدا کردن در یک دنیای خشن. اگر شما درباره گذشته داستانی Deacon St. John چیزی نمی‌دانید باید بگویم که او یک مکانیک در یک گروه موتور سوار بوده است. او در مورد بودن در کنار گروه چیزهای زیادی می‌داند و همین به بقا و نجات یافتن او کمک می‌کند. او آدم بسیار خطرناکی است. او هر کجا که بتواند از مهارت‌های خود استفاده می‌کند. مهارت خوب او در خشونت و ضرب و شتم باعث می‌شود او در کار خود برتر باشد.» آلن همچنین توضیح می‌دهد که چه چیزی موتورسیکلت Days Gone را خاص و ویژه می‌کند و چرا آن‌ها موتورسیکلت را به اتوموبیل در بازی ترجیح داده‌اند:«موتورسیکلت در بازی نقش بسیار بسیار بزرگی دارد. این وسیله به شدت چالاک است؛ یک اتوموبیل نمی‌تواند وارد برخی مکان‌ها شود و نمی‌تواند کارهای یک متورسیکلت را انجام دهد. این یک گروه عادی موتور سواری نیست. او خود را با خیلی چیزها در طبیعت وحشی وفق داده است و امکان ندارد بتوانید کارهایی مانند پریدن‌ها و رد شدن از قطارهایی که مشاهده کردید را بدون یک موتور با استایل هارلی انجام دهید.» ما همچنین در مورد تمایلات و اهداف Deacon در داستان بازی اطلاعاتی را کسب کردیم:«این در مورد شرایط یک انسان است. این مرد شکست خورده و نا امید است. تعداد زیادی از ما راننده موتورسیکلت هستیم. این واقعا یک کار پر طراوت است و بعضی اوقات در مورد همکاری کردن با خلاف‌کاران، ضرب و شتم و خشونت است. اما علاوه بر این‌ها، درباره برادری و خانواده نیست هست. به این دلیل که Deacon به خاطر از دست دادن خانواده‌ خود عذاب می‌کشد، این قسمت از گذشته خود را همیشه نگه می‌دارد و حفظ می‌کند و در واقع آن روابط گذشته را گرامی می‌دارد. این در مورد پیدا کردن درونی Deacon است زیرا او دیگر یک گروه موتور سواری ندارد.[/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font]
[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][تصویر:  Days-Gone.jpg][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font]
[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]قطعا با نمایشی که از عنوان Days Gone مشاهده کردیم و اطلاعاتی که تا اینجا به دست آوردیم می‌توانیم مطمئن باشیم که با یک بازی فوق‌العاده طرف خواهیم بود.[/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font][/font]