Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جیم رایان در رابطه با تفاوت قدرت پلی‌استیشن‌نئو و اکس‌باکس‌ اسکورپیو سخن می‌گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بحث عرضه کنسول‌های جدید و در واقع میان نسلی همه جا را پر کرده است. عرضه کنسول‌های میان نسلی برای اولین بار در تاریخ در حال رخ دادن است و سونی و مایکروسافت، هر دو قول یک کنسول قوی و فوق‌العاده را داده‌اند. مایکروسافت که علاوه بر اکس‌باکس‌وان اس، اکس‌باکس‌وان اسکورپیو را معرفی کرد و سونی نیز قول پلی‌استیشن نئو را داده است. حال، رئیس بخش اروپای شرکت سرگرمی‌های سونی ، جیم رایان، در این مورد مصاحبه‌ای را با وب‌سایت فرانسوی JeuxVideo انجام داده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
ابتدا از همه رایان روشن سازی می‌کند که چرا سونی تصمیم گرفته کنسول پلی‌استیشن‌نئو را پیش از برگزاری نمایشگاه E3 و بدون معرفی و رونمایی در کنفرانس اصلی تایید کند. او اشاره می‌کند که شایعات بسیار زیادی در رابطه با کنسول جدید وجود داشته و آن‌ها پیش از E3 تنها می‌خواسته‌اند تا کمی از این شایعات کم و روشن سازی کنند، اما در آن واحد آن‌ها دید مشخصی به کنفرانس سونی در E3 2016 داشتند و تنها می‌خواستند تا در مراسم، بازی نشان داده شود (برروی بازی تمرکز شود). علاوه بر این موضوعات سونی معتقد است که رونمایی از کنسول پلی‌استیشن‌نئو باید همراه با اپلیکیشن‌ها و امکانات و برتری‌های آن باشد و هنوز برای این کارها خیلی زود است.
رایان همچنین باری دیگر مشخص کرد که هیچ بازی انحصاری و مجزایی برای کنسول پلی‌استیشن‌نئو در کار نخواهد بود. او سپس اشاه می‌کند که هدف اصلی سونی گسترش دادن بیشتر و بیشتر پایه‌های پلی‌استیشن۴ است.
پس از آن، رایان توضیح می‌دهد که عرضه باندل‌های پلی‌استیشن۴ و پلی‌استیشن‌وی‌آر منطقی به نظر می‌رسد اما هنوز استراتژی مشخصی برای این کار در نظر گرفته نشده است و هنوز نیاز است که با شریک‌های عرضه بحث‌هایی صورت گیرد.
در آخر از جیم رایان در رابطه با تفاوت قدرت ۲ ترافلاپسی بین دو کنسول اکس‌باکس‌وان اسکورپیو و پلی‌استیشن‌نئو سوال شد که رایان در پاسخ اشاره کرد که سخن گفتن در مورد این موضوعات، تنها دامن زدن به شایعات بیشتر و دادن حدس و گمان‌های بیشتر است. او ادامه داد زمانی که سونی به معرفی مشخصات پلی‌استیشن‌نئو پرداخت، می‌توان بحث و گفت و گویی دقیق تر و با جزئیات را در رابطه با این موضوع برقرار کرد.
این مصاحبه با خنده عجیبی از جیم رایان (زمانی که از او در رابطه با شایعه قدرت‌های سخت افزاری پرسیدند) به پایان رسید. منتظر رونمایی سونی از کنسول پلی‌استیشن‌نئو هستیم تا باز هم شاهد رقابت سونی و مایکروسافت در بازار کنسول‌های خانگی باشیم.

[تصویر:  maxresdefault-20-768x432.jpg]