Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: چیزهای جدیدی که می‌توانید انتظار دیدن آن‌ها در Tekken 7 را داشته باشید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Tekken-7-ps4-760x428-250x141.jpg]

اکنون، Tekken 7 برای انتشار برروی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتِ ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ تایید شده و خیلی از طرفداران، امیدوار هستند تا عنوانی با محتوایی کامل و جذاب را شاهد باشند. باندای نامکو، به‌تازگی چیزهای جدیدی را به‌اشتراک گذاشته که شاهد آن‌ها در Tekken 7 خواهیم بود. در ادامه با ما همراه باشید.

به‌تازگی، پلی‌استیشن بلاگ مصاحبه‌ای با کاتسوهیرو هارادا داشته که او درمورد چیزهای جدیدی که به Tekken 7 اضافه می‌شوند، صحبت کرده است. هارادا همچنین گفته که در بخش داستانی این عنوان، شاهد میان‌پرده‌های تعاملی خواهیم بود و شما مجبور به تصمیم‌گیری سریع برای جلوگیری از آسیب بیشتر هستید. او گفته است:

نقل‌قول: ما می‌خواستیم تا به سختیِ بازی، بدون این‌که بازیکن از مبارزه دور شود، اضافه کنیم؛ اما همچنین این عنوان را طوری می‌سازیم، که وقتی مشغول بازی نیستید، تماشای آن حتی جالب‌تر شود.

در Tekken 7، شاهد محیط‌های مخرب بیش‌تر و آب‌و‌هوای پویا خواهیم بود. یکی‌دیگر از ویژگی‌های جدیدی که بازی‌بازان آرکید با آن آشنا خواهند شد، حرکت Rage Art است. Rage Art، نوعی حرکت پایانی است و می‌توانید از آن در موقعی که سلامتی‌تان کم بود، استفاده کنید. ویژگی بعدی، Power Crush است و نوعی حمله‌ی دفاعی وحشیانه بوده که به شما اجازه‌ی تکمیل حرکت‌تان، حتی اگر ضربه خورده باشید را می‌دهد.

لازم به‌ذکر است که Tekken 7، دارای شخصیت‌های جدید و علاقه‌مندی‌های بسیاری از طرفدارن است. شخصیت آکوما، منحصربه‌فردترین چیزی است که به این عنوان اضافه خواهد شد و هارادا قول داده تا بیش‌از حد قدرت‌مند نشود. او گفته که شما قادر به گریز از پرتابه‌های این شخصیت خواهید بود، پس جای نگرانی‌ای نیست. همچنین آکوما در داستان این عنوان هم حضور دارد و باید شاهد آن باشیم.