Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Gears of War: Ultimate Edition را تنها با قیمت ۱۶دلار دریافت کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  2889473-corpser_xboxone-768x432.jpg]

Gears of War 4 در راه است و طرفداران برای چشیدن مزه‌ی آن، باید چندماهی را صبر کنند. کسانی هم که تجربه‌ی آخرین نسخه‌ی منتشرشده از این سری، یعنی Gears of War: Ultimate Edition را از دست داده‌اند، می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و آن را با قیمت کمی خریداری کنند. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی آمازون، اکنون این بازی را که در تابستان ۲۰۱۵ منتشر شده، با قیمت ۱۶دلار به‌فروش می‌رساند که ۱۴دلار کم‌تر از قیمت اصلی آن، یعنی ۳۰دلار است. علاوه‌بر آمازون، فروشگاه ولمارت هم این بازی را البته کمی گران‌تر، با قیمت ۲۰دلار برای فروش گذاشته است. همچنین توجه داشته باشید که این پیشنهادات، مربوط به نسخه‌ی فیزیکی است و شامل نسخه‌ی دیجیتالی نمی‌شود.

این موضوع را وب‌سایت اسلیک‌دیلز گزارش کرده که البته درست هم بوده است؛ اما مثل همیشه، شما می‌خواهید تا با بررسی فروشگاه محلی‌تان، از این موضوع مطمئن شوید.
Gears of War: Ultimate Edition نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی اولین Gears of War است که در سال ۲۰۰۶، برروی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد و به‌یکی از برترین بازی‌های سبک تیراندازی تبدیل شد.

Gears of War 4، نسخه‌ی بعدی این سری است و در ۱۱ اُکتبر ۲۰۱۶ (۲۰ مهر ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی و کنسول نسل هشتِ ایکس‌باکس‌وان منتشر خواهد شد. همچنین این بازی، از قابلیت  Play Anywhere هم پشتیبانی می‌کند و بدین معنی است که اگر آن را برروی ایکس‌باکس‌وان خریداری کنید، نسخه‌ی ویندوز ۱۰ آن برای رایانه‌های شخصی را هم دریافت خواهید کرد و بالعکس.