Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کپ‌کام توضیح می‌دهد که چرا کلمه‌ی Biohazard در عنوان Resident Evil 7 موجود است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Resident-Evil-7-Biohazard-1-250x141.jpg]

از آغاز سری Resident Evil، این عنوان در ژاپن با نام Biohazard و در غرب هم با نام Resident Evil شناخته می‌شود؛ اما در جدیدترین نسخه‌ی این سری، هر دونام منظقه‌ای که ذکر شد، با هم ادغام شده و هر دو در عنوان بازی قرار گرفته‌اند. این یک حرکت عجیب و غریب به‌نظر می‌رسد، اما کپ‌کام به‌تازگی فکر و عقیده‌‌اش در پشت این موضوع را به‌اشتراک گذاشته‌ است. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر در ادامه با ما همراه باشید.

تهیه‌کننده‌ی Resident Evil 7، مسچیکا کواتا، در گفت‌و‌گویی با وب‌سایت Capcom-Unity گفته است:

نقل‌قول: آشکار است که شما می‌توانید بگویید که ما تابه‌حال می‌خواستیم این دو عنوان را با هم ادغام کنیم. همان‌طور که بسیاری از طرفداران می‌دانند، این سری از همان آغاز خود، در ژاپن با نام Biohazard و در غرب با نام Resident Evil شناخته می‌شود. ما واقعا می‌خواهیم که احساس بزرگ و ثاثیرگذاری از این سری را در حال حاضر و در یک مکان، به‌همراه آینده‌ای در همین مسیر داشته باشیم. برای انجام آن، ما دو عنوان را با هم به‌صورت Resident Evil 7 Biohazard آورده‌ایم. این عنوان، در ژاپن بالعکس بوده و به‌صورت Biohazard 7 Resident Evil است.

کواتا در ادامه‌ی بحث درمورد مسیر و جهت این بازی جدید و دموی آن صحبت کرده و چنین گفته است:

نقل‌قول: در تاریخ بیست‌ساله‌ی Resident Evil، شما می‌دانید که ستون کلیدی این عنوان، شامل ترس‌ و وحشت، جست و جو و اکتشاف محیط، عناصر حلِ پازل، مدیریت منابع و مبارزه در برابر دشمنان‌تان می‌شود. همه‌ی این‌ها در بازی موجودند، اما ما می‌خواهیم تا با دومورد اول، یعنی ترس و اکتشاف آغاز کرده و بیش‌تر از همه، تجربه‌ی این‌دو را برای‌تان فراهم کنیم. اگر فکر می‌کنید که بقیه‌ی عناصر در دمو موجود نبوده‌اند و شامل بازی اصلی هم نخواهند شد، این درست نیست. ما بیشتر تمرکزمان در ارائه‌ی پیام ترس و وحشت در دمو بود.


درآخر، لازم به‌ذکر است که Resident Evil 7 Biohazard در ۲۴ ژانویه‌ی ۲۰۱۷ (۵ بهمن ۱۳۹۵) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتِ ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.