Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دارک‌هورس بوکز، کتاب هنری Dishonored 2 را منتشر خواهد کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Dishonored-2-5-250x141.jpg]

امسال، سال پرمشغله‌ای برای دارک‌هورس بوکز خواهد بود، زیرا وظیفه‌ی انتشار کتاب‌های هنری زیادی از بازی‌های معروف را دارد. کتاب بعدی‌ای که این ناشر آن را به‌انتشار می‌رساند، کتاب هنری عنوان زیبا و جالب Dishonored 2 است. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر با ما همراه باشید.

وب‌سایت آمازون، در اوایل هفته، این کتاب را با نام The Art of Dishonored 2 لیست کرده که قیمت آن ۴۹٫۹۹دلار است. همچنین مجوز آن از سوی بتسدا گرفته شده و تاریخ انتشارش، همان‌طور که ذکر شده، ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۵ آبان ۱۳۹۵) است. توضیحات رسمی این کتاب هنری هم به شرح زیر است:

نقل‌قول: Empire of Isles، خانه‌ی افسانه‌ها و عجایب بی‌شمار و خطرات است. اکنون، به‌همراه قهرمانان بازی، امیلی کالدوین و کورو آتانو در یک مسیر قدم بردارید و مزه‌ی مفهوم پیچیده و زیبا و طراحی Dishonored 2 را بچشید.

آرکین استودیوز و دارک‌هورس بوکز به ارائه‌ی این مجموعه‌ی پرزرق و برق که شامل صدها قطعه‌عکس از وقایع هنری این عنوان اکشن و مخفی‌کاری می‌شود، افتخار می‌کنند و خوش‌حالند. کتاب The Art of Dishonored 2، چیزی است که طرفداران هنر و بازی‌ها باید آن را داشته باشند.

این کتاب هنری، دارای ۱۸۴ صفحه‌ی پر از مفهوم برای ساخت این بازی است و اگر یکی از طرفداران Dishonored هستید، پس داشتن آن بر شما واجب است.

[تصویر:  51Ri7dcwlyL-321x428-113x150.jpg]

کتاب هنری Dishonored 2