Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: هیدیو کوجیما از تنهایی یک خالق می‌گوید: گاهی اوقات فکر می‌کنند دیوانه‌ام!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشخصاً هیدیو کوجیما، از خلاق‌ترین اشخاصی است که ذهن بزرگی هم در بازیسازی دارد. اخیراً او در شبکه اجتماعی توییتر، صحبت‌های جالبی کرده است که دیدن یا شنیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

[تصویر:  death_stranding_main_image.jpg]

البته که «خلق کردن» کار بسیار دشواری است و مصائب خودش را دارد. اما با استناد به اظهارهای جدید هیدیو کوجیما در توییتر، به‌نظر می‌رسد که کار یادشده از جهت‌های دیگر هم به‌نوع خود، بسیار جالب است! از جمله «دیوانه خطاب شدن». کوجیما در این‌باره گفت:

نقل‌قول: خلق و ابداع؛ مواردی هستند که در تنهایی صورت می‌گیرند. شما [در نقش یک سازنده] باید مقدار بسیار زیادی انرژی صرف کنید تا برای چیزی که می‌خواهید ابداع کنید، احساس رضایت داشته باشید. هرچند، بعضی اوقات هم شرایطی پیش می‌آید که افرادی قبل از دیدن چیزی، می‌توانند آن را تصور کنند و به‌همان سان به حمایت از شما (کما محصول) بپردازند. البته عده‌ای هم وجود دارند که فکر می‌کنند من «آشفته‌ام»! من با تماشا کردن صحنه «ساخت فیلم‌ها» به این استدلال رسیدم که در این حیث، تنها نیستم.

در جریان نمایشگاه ای‌تری ۲۰۱۶ (E3)، از اثر جدید این شخص تحت‌ِنام «Death Stranding» رونمایی شد که به معنای واقعی کلمه، با پس‌زمینه‌ای زبانه‌کش و سورئال خودنمایی کرد. ما نیز طبق آن چیزی که باید پیش می‌رفت، نمایش همین بازی را زیر ذره‌بین گذاشتیم. شما می‌توانید اولین‌نگاه به بازی را به قلم یونس بهرامی مطالعه کنید. درنهایت دیدگاه شما چیست؟! آیا به‌نظر شما، هیدیو کوجیما «دیوانه» است؟!


منبع: دوال‌شوکرز