Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به روزرسانی بزرگی برای Alienation منتشر می شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Housemarque به تازگی در بلاگ پلی استیشن اعلام کرده است که یک به روزرسانی بزرگ برای عنوان Alienation در تاریخ ۵ جولای منتشر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

این به روزرسان بزرگ موارد جدید زیادی را به بازی اضافه می کند که شامل بخش Co-op محلی، لیگ ها، حالت های سختی جدید و سطح های جدید برای قهرمانان بازی می شوند. بخش Co-op محلی از ۴ بازی باز پشتیبانی می کند. بازی بازان باید با همکاری یکدیگر Xenos را شکست دهند اما برای گرفتن لوت بازی باید با یکدیگر رقابت کنند.
لیگ ها ۵ رنک یا رتبه دارند و هر لیگ چرخه ای یک هفته ای را شامل می شود. این مود رنگ های گلوله جدیدی را نیز به بازی اضافه می کند.
دو حالت جدید سختی جدید بازی، Expert و Master هستند که به آن اضافه شده و مخصوص حرفه ای های این بازی در نظر گرفته شده اند.
این به روزرسان سطح های جدیدی را نیز برای قهرمانان بازی به ارمغان می آورد و البته تروفی های جدیدی را به بازی اضافه می کند.
این به روزرسان و تمامی تغییرات و اضافات آن به صورت رایگان در اختیار بازی بازان قرار خواهد گرفت. این در حالی است که Housemarque در همان روز ۵ جولای بسته الحاقی Survival و سیزن پس این عنوان را نیز عرضه خواهد کرد.
محتوای الحاقی Survival شامل نارنجک ورتکس می شود که در هنگام پرتاب، دشمنان را در یک سیاه چال می برد. همچنین باعث می شود که اسلحه های اصلی بازی برای همه کلاس های قهرمان در دسترس باشد و سه رنگ اختصاصی گلوله به بازی اضافه می کند. قیمت این محتوای الحاقی ۵٫۹۹ دلار خواهد بود.
با خرید سیزن پس بازی می توانید به همه بسته های الحاقی بازی دسترسی داشته باشید که شامل بسته Survival، بسته Conqueror، بسته Veteran Heroes، موسیقی های بازی و یک پس زمینه داینامیک می شود. قیمت سیزن پس بازی ۹٫۹۹ دلار است.
شما می توانید تصاویر منتشر شده از محتواهای اضافه شده بازی را مشاهده کنید.
[تصویر:  Alienation-2.jpg]

[تصویر:  Alienation.jpg]