Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سونی از استراتژی‌های مایکروسافت برای متحد کردن ویندوز و اکس‌باکس‌وان پیروی نمی‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  xbox-one-vs-ps4-ds1-670x386-constrain.jpg]

باتوجه به سخنان اندرو هَوس، رئیس بخش تفریحات و سرگرمی‌های سالم سونی، استراتژی مایکروسافت برای متحد کردن ویندوز و اکس‌باکس‌وان هیچ‌گونه تاثیری برروی برنامه‌های سونی نخواهد داشت. با انجمن گیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید. 

طی دیدار اندرو هَوس با سرمایه‌گذاران شرکت سونی، از اندرو هَوس درباره‌ی تهدید‌آمیز بودن حرکات مایکروسافت برای یکی کردن ویندوز و اکس‌باکس‌وان پرسیده شد. اندرو نیز در ادامه توضیح داد که  برنامه‌های مایکروسافت برروی استراتژی‌های سونی تاثیری نخواهند گذاشت؛ حتی اگر درخواست‌های فراوانی برای انجام این‌کار به دست سونی برسد. 

نقل‌قول:
من همواره برای بحث درباره‌ی برنامه‌ها و استراتژی‌های افراد دیگر، تامل و صبر می‌کنم و از صحبت درباره‌ی برنامه‌های خودمان بسیار خشنود‌تر می‌شوم. بله؛ مردم تاکید زیادی روی قابلیت کراس‌پلی بین دو پلتفرم اکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی داشتند؛ اما باید بگوییم که حتی اگر درخواست‌های فراوانی برای انجام این‌کار به دست سونی برسد، ما باید روی آن فکر کنیم و در حال حاضر قادر به دادن جواب قطعی نیستیم. 
البته باید ذکر کنم که این اعمال مایکروسافت تاثیری برروی برنامه‌های ما نگذاشته و نخواهد گذاشت. ما همیشه در این باور بوده‌ایم که ارائه دادن یک اکوسیستم اختصاصی و سیستمی یک‌پارچه به مشتری بهترین کاری‌ست که می‌توانیم انجام دهیم و این امر مهم هنوز هم مهم‌ترین برنامه و استراتژی ماست.