Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اکنون می‌توانید کتاب هنری Gears of War 4 را پیش‌خرید کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Gears-of-War-4-Tomorrow-01-760x427-250x140.jpg]

دارک‌هورس بوکز، کتاب هنری‌ دیگری از بازی‌های معروف که وظیفه‌ی انتشار آن را دارد، به‌نمایش گذاشت و این‌بار، شاهد کتاب هنری عنوان محبوب Gears of War 4 خواهیم بود که توسط این ناشر عرضه می‌شود. جهت دریافت جزئیات بیش‌تر در ادامه همراهِ ما باشید.

وب‌سایت آمازون، کتاب هنری این عنوان را با نام The Art of Gears of War 4 لیست کرده و با قیمت ۴۹٫۹۹دلار آماده‌ی پیش‌خرید است. همچنین این کتاب، از جنس گالینگور بوده و تنها نسخه‌ی موجود آن است. تاریخ انتشار آن هم ۱۸ اُکتبر ۲۰۱۶ (۲۷ مهر ۱۳۹۵) ذکر شده است.

گذشته از کاور و تاریخ انتشار، اطلاعات اضافی دیگری در مورد The Art of Gears of War 4 داده نشده است و آمازون، فقط اشاره کرده که دارک‌هورس بوکز وظیفه‌ی انتشار آن را دارد و این کتاب شامل ۱۸۴صفحه می‌شود.

با قضاوت بر اساس کتاب‌های هنری‌ای که در گذشته توسط دارک‌هورس منتشر شده، این کتاب ممکن است هرگز دارای تصاویر مفهومی و تفسیر سازنده‌اش از فرایند طراحی آن نباشد.

کوالیشن، درواقع با ساخت Gears of War 4، باعث طلوع عصری جدید در این سری می‌شود و این اثر هنری، باید چیزهای جالبی برای تماشاکردن‌تان داشته باشد و نه‌تنها در این نسخه شاهد دشمنان جدید خواهیم بود، بلکه با شخصیت‌های جدیدی هم ملاقات می‌کنیم. درآخر لازم به‌ذکر است که Gears of War 4 در ۱۱ اُکتبر ۲۰۱۶ (۲۰ مهر ۱۳۹۵) برای کنسولِ ایکس‌باکس‌وان و ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.
The Art of Gears of War 4