Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شخصیت‌های ردشده‌ی Street Fighter 5 را تماشا کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  3088536-2-209x200.png]

به‌تازگی، کپ‌کام شخصیت‌های ردشده‌ی عنوان Street Fighter 5 که به‌دلایل مختلف نتوانسته‌اند به این بازی راه پیدا کنند را به‌نمایش گذاشته است. همان‌طور که شاید حدس بزنید، برخی شخصیت‌های عجیب و غریب هم در بین آن‌ها حضور دارند. از شخصیت جالبی به‌نام Fighting President تا شخصیت عجیبی که درحین مبارزه، لباسش را رها می‌کند. در ادامه همراهِ ما باشید.

این شخصیت‌ها، در وب‌سایت Capcom Fighters Network به‌نمایش گذاشته شده‌اند و توضیحاتی مختصر از سوی کاگردان بازی، یعنی تاکایوکی ناکایاما هم درمورد آن‌ها قرار گرفته است. اکنون شما را به‌دیدن این شخصیت‌های ردشده دعوت می‌کنیم.


در بین این شخصیت‌ها، Fighting President بسیار جالب به‌نظر می‌رسد و ناکایاما توضیحات زیادی راجع به آن نداده، اما اشاره کرده که این شخصیت، برای Street Fighter 4 سال ۲۰۰۸ در نظر گرفته شده و قرار بود که در آن حضور داشته باشد. همچنین صحبتی درمورد این‌که چرا قیافه‌ی او بسیار غمگین است نشده و شاید، به‌دلیل عدم حضورش در این سری باشد.

شخصیت ردشده‌ی دیگر، Fighting Literary Master می‌باشد و به‌عنوان پیرمردی که به خود می‌نالد، توصیف شده است. با این حال، شخصیت بعدی به‌نام Cutie Clumsie بوده که وقتی شروع به مبارزه می‌کند، لباس‌هایش بسته به حرکاتش، رشته‌رشته شده و رها می‌شود. همچنین ناکایاما اشاره کرده که کپ‌کام، با استفاده از ایده‌ی این شخصیت، Laura را خلق کرده است.

کپ‌کام همچنین شخصیتی به‌نام Soccer Fighter را طراحی کرده که به‌نظر می‌رسد، حملات آن با توپ فوتبالی که دارد، می‌تواند کشنده و مرگ‌بار باشد و باعث مرگ حریف بشود. با این حال، شباهت زیادی به Roberto از عنوان Rival Schools دارد.

شخصیت جالب دیگری که رد شده، Prototype Shadaloo Soldier نام دارد و برای طراحی آن، از فیلم Aliens vs. Predator الهام گرفته شده است. همچنین ناکایاما گفته است:

نقل‌قول:
اما بله، او نتوانسته به این سری راه پیدا کند.

اگر مایل به دریافت اطلاعات از شخصیت‌های ردشده‌ی بیش‌تری هستید، به Capcom Fighters Netowrk مراجعه کنید. ناکایاما همچنین اشاره کرده که این‌ها، دسته‌ی اول شخصیت‌های ردشده‌ هستند و کپ‌کام در آینده شخصیت‌های بیش‌تری را به‌نمایش می‌گذارد.

Street Fighter 5، در ماه فوریه با ۱۶ شخصیت روانه‌ی بازار شد و از طریق محتوای دانلودی جدیدش هم، شخصیت‌های Balrog و Ibuki و بخش داستانی به آن اضافه شد.



عکس آخریه خیلی باحال بود. همون سرباز پروتوتایپ، حیف شد نیومدن.
اونی هم که موهاش قارچیه، همون FANGهستش. موقع طراحی گفتن قیافش زیاد شیطانی نیست، واسه همین به اینی که تو بازی هسن، تغییرش داد