Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Skyrim از انتقال فایل‌های ذخیره پشتیبانی نمی‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
The Elder Scrolls Skyrim: Special Edition از انتقال فایل‌های ذخیره در کنسول‌های نسل هشت پشتیبانی نمی‌کند

[تصویر:  skyrim-special-edition-768x432-768x432.jpg]

اگر جزء کسانی هستید که صدها ساعت از وقت خود را مشغول بازی‌کردن Skyrim بر روی ایکس‌باکس۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ کرده‌اید، اخبار جدیدی که منتشر شده، شاید برای شما چندان خوب نباشد. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده،  The Elder Scrolls Skyrim: Special Edition که نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی پرفروش‌ترین عنوان نقش‌آفرینیِ بتسداست، از قابلیت انتقال فایل‌های ذخیره پشتیبانی نمی‌کند. در ادامه همراهِ ما باشید.

پیت هاینز از بتسدا، در پاسخ به طرفداران در توئیتر اشاره کرده که در این بازی، توانایی انتقال فایل‌های ذخیره‌ی‌تان از ایکس‌باکس۳۶۰ به ایکس‌باکس‌وان و همچنین پلی‌استیشن۳ به پلی‌استیشن۴ را ندارید و اگر کسی واقعا انتظار چنین چیزی را داشته، وضعیت همین است.

بعد از همه‌چیز، ساختار داده‌ها و اطلاعات، بین ایکس‌باکس۳۶۰ و ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۳ در مقابل پلی‌استیشن۴، به‌طور کلی متفاوت است. همین موضوع، یکی از دلایلی است که Dragon Age Inquisition، از قابلیت واردکردن فایل‌های ذخیره پشتیبانی نمی‌کند، درحالی که در نسخه‌های قبلی آن، چنین کاری ممکن است. اگر در نسل قبل ساعت‌ها از وقت خود را صرف تجربه‌ی Skyrim کرده‌اید و اکنون به نسل هشت کوچ کرده و قصد تجربه‌ی نسخه‌ی نسل هشتمی و بازسازی‌شده‌ی این عنوان را دارید، این اخبار بدون شک برای شما ناراحت‌کننده خواهد بود و نوعی بدشانسی است و باید از اول به‌تجربه‌ی آن بپردازید و موفقیت‌های قبلی‌تان را کسب کنید.

منبع