Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تمامی عناوین جدیدی که مایکروسافت ناشر آنان است، به رایانه‌های شخصی راه خواهند یافت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  xbox-play-anywhere-600x300.jpg]

در مطلب وبلاگی جدیدی، مایکروسافت تایید کرد که تمامی عناوین جدیدی که توسط خودش به‌انتشار می‌رسند، به رایانه‌های شخصی هم راه خواهند یافت. تمامی این بازی‌ها، از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کنند و به راحتی در فروشگاه ویندوز در دسترس خواهند بود. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر در ادامه همراهِ ما باشید.

به عبارتی دیگر، نسخه‌ی بعدی Halo به رایانه‌های شخصی راه می‌یابد، هرچند تقریبا تمامی بازی‌ها که از Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کنند، انحصاری فروشگاه ویندوز خواهند بود.
 مایکروسافت در مقاله‌ی خود به‌نام ” به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ به مناسب یک‌سالگی‌اش در ۲ اوت موجود خواهد بود ” ادعا کرده و گفته است:

نقل‌قول: با برنامه‌ی Xbox Play Anywhere، شما می‌توانید عنوانی را یک بار خریداری کرده و آن را هم برروی ایکس‌باکس وان و هم در ویندوز ۱۰ تجربه کنید، البته به همراهِ فایل‌های ذخیره و اچیومنت‌های مشترک‌. تمامی عناوین جدیدی که توسط مایکروسافت منتشر می‌شوند، از Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کنند و به راحتی در فروشگاه ویندوز در دسترس خواهند بود.

همان‌طور که مایکروسافت اظهار داشته، بازی‌هایی که از Play Anywhere پشتیبانی می‌کنند، به‌صورت متحد در فروشگاه ویندوز برای ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان ارائه خواهند شد.

به عبارتی دیگر، تمام بازی‌های AAA و انحصاری ایکس‌باکس وان که توسط مایکروسافت استودیوز منتشر می‌شوند، برای رایانه‌های شخصی موجود خواهند بود، و درحالی که به نظر می‌رسد این عناوین، انحصاری فروشگاه ویندوز خواهند بود، قطعا باعث خوش‌حالی بازی‌بازانِ رایانه‌های شخصی می‌شود. همچنین ما امیداریم که این اکثر این بازی‌ها، از DirectX 12 پشتیبانی کنند و بیش از آن چیز که تاکنون بهینه شده، برروی رایانه‌های شخصی بهینه‌سازی شوند تا تجربه‌ی راحت‌تری از آن‌ها داشته باشیم.