Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نینتندو کارکنان بیش‌تری جهت ساخت بازی انحصاری برای گوشی‌های هوشمند استخدام می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Miitomo-Zelda.jpg]

نینتندو با انتشار اولین نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند خود، یعنی Miitomo در اوایل امسال، خود را وارد عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند کرد، اما به‌نظر می‌رسد که به‌جز Miitomo، شاهد چیزهای جدیدتری باشیم. آن‌طور که اعلام شده، نینتندو درحال استخدام سازنده برای توسعه‌ی انحصاری بازی برای گوشی‌های هوشمند است و این شرکت، قصد افزایش تولید خود را دارد. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر در ادامه همراهِ ما باشید.

متاسفانه، اطلاعاتی درمورد این‌که این سازندگان چه نوع عنوانی را خواهند ساخت، موجود نیست؛ اما انتظار می‌رود که شاهد اطلاعات بیش‌تری در اواخر امسال باشیم. خبر خوبی که به‌نظر می‌رسد، این است که نینتندو به دنبال کمک و استخدام کارکنان از بیرون است تا حرفه‌ی خود در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند را قوت بخشد، به‌جای این‌که از افرادی که در تیم بازی‌سازی کنسول‌ها بودند برای تضعیف روند کارشان استفاده کنند.

به‌غیر از Miitomo، نینتندو فقط دو بازی گوشی‌های هوشمند دیگر را داراست که برای انتشار در ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده‌اند. این بازی‌ها، از سری‌های Animal Crossing و Fire Emblem هستند، گرچه تاکنون، اطلاعاتی از آن‌ها به نمایش گذاشته نشده است.

اخیرا، امکان اضافه‌شدن موارد جدیدی با مضمون Legend of Zelda به Miitomo ممکن بود که بخشی از چالش آغازشده‌ی نینتندو در شبکه‌ی توئیتر هم بود و اگر مطلب منتشرشده، به میزان مشخصی بازخورد داشت، لباس کلاسیک و قدیمی لینک و لباس نسخه‌ی جدید آن یعنی Legend of Zelda در این برنامه آزاد می‌شدند، که هردوتای آن‌ها درحال حاضر، از طریق Miitomo drop قابل دریافت هستند.