Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Nuka-World آخرین محتوای دانلودی عنوان Fallout 4 خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Fallout4Wanderertrailer-768x415.png]

درحال حاضر، دو محتوای الحاقی برای عنوان Fallout 4 باقی مانده که در طی دو ماه آینده منتشر می‌شوند و بعد از آن، دیگر شاهد محتوای دانلودی جدیدی نخواهیم بود. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر در ادامه همراهِ ما باشید.

مدیر اجرایی بازاریابی بتسدا، یعنی پیت هاینز، درجواب به یکی از طرفداران بازی در شبکه‌ی توئیتر، تایید کرده که محتوای دانلودی Nuka-World که در ماه اوت منتشر می‌شود، آخرین محتوای الحاقی این عنوان خواهد بود و طرفداران، نباید انتظار چیزهای بیش‌تری را داشته باشند.

قبل از انتشار Nuka-World، شاهد عرضه‌ی اضافات Vault-Tec Workshop خواهیم بود که در همین ماه منتشر می‌شود. بعد از آن، محتوای دانلودی Nuka-World با قیمت ۲۰دلار عرضه می‌شود.

Nuka-World با فضای آخرالزمانی‌اش، شما را در یک شهر بازی قرار می‌دهد و مراحل، اسلحه‌ها و چیزهای جدیدی هم به Fallout 4 اضافه خواهد کرد. توضیحات رسمی این محتوای الحاقی هم به شرح زیر است:

نقل‌قول: سفری در Nuka-World داشته باشید، شهربازی‌ای که به یک شهر بی‌قانون از Raiderها تبدیل شده است. به کاوش مناطق کاملا جدید با بیابان‌ها و مناطق خشک‌شده مانند  Safari Adventure، Dry Rock Gulch،  Kiddie Kingdom و Galactic Zone بپردازید. محتوای دانلودی Nuka-World شامل مراحل، Raiderها، اسلحه‌ها، موجودات و چیزهای جدید دیگری می‌شود. از سفرتان لذت ببرید!

تمامی محتویات دانلودی‌ای که تا به‌حال برای Fallout 4 عرضه شده‌اند، شامل Automatron (مارس ۲۰۱۶)، Wasteland Workshop (آوریل ۲۰۱۶)، Far Harbor (مه ۲۰۱۶) و Contraptions Workshop (ژوئن ۲۰۱۶) می‌شوند. همان‌طور که گفته شد، دو محتوای دانلودی آخر این عنوان با نام‌های Vault-Tec Workshop (در ژوئیه‌ی ۲۰۱۶) و  Nuka-World (در اوت ۲۰۱۶) در راه‌اند و به‌زودی شاهد آن‌ها خواهیم بود. همچنین لازم به‌ذکر است که بعد از انتشار این محتویات، می‌توانید تمامی آن‌ها را با قیمت ۵۰دلار به‌عنوان DLC Pass دریافت کنید.

DLC Pass ذکرشده، در ابتدا دارای قیمت ۳۰دلار بود، البته فقط با سه محتوای دانلودی‌ای که در اول برای Fallout 4 منتشر شده بود. با این حال، بتسدا کار خود در زمینه‌ی عرضه‌ی محتویات بیش‌تر برای این عنوان را گسترش داد و از این رو، قیمت آن به ۵۰دلار افزایش یافت، گرچه افرادی که این مجموعه را با قیمت ۳۰دلار دریافت کرده‌اند، مجبور به پرداخت مبلغ بیش‌تری نیستند.

با تمام‌شدن عرضه‌ی محتویات دانلودی برای Fallout 4، ما باز هم از بستدا انتظار داریم که پشتیبانی‌اش از این عنوان را کم نکرده و با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌ها، گیم‌پلی بازی را بهبود بخشد و باگ‌ها و مشکلاتش را برطرف سازد. همچنین کارگردان Fallout 4، یعنی تاد هاوارد، درمورد پروژه‌های ” بزرگ و دیوانه‌کننده ” صحبت کرده بود که شاید منظور وی، عرضه‌ی یک به‌روزرسان عالی برای این عنوان باشد.