Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کار ساخت بازی No Man's Sky به‌پایان رسید -
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استودیوی هِلو گیمز (Hello Games) رسماً اعلام کرد که کار ساخت اثر No Man's Sky به‌اتمام رسیده است و به همان‌سان، بازی در تاریخ موعود منتشر می‌شود.

[تصویر:  No_Mans_Sky_.jpg]


امروز سین مورِی در حساب رسمی توییتر خود با انتشار توییتی از تمام شدن مراحل ساخت بازی آسمان‌هیچکس (No Man's Sky) خبر داد. البته چند وقت پیش هم همین شخص، توییتِ ابهام‌آمزی تحت عنوان «اتفاقاتی در حال پیش‌آمدن» هستند ارسال کرد که دریافت‌های ناهمسانی از آن شد. اما به‌نظر می‌رسد که سین هم به‌اتمام یافتن مراحل ساخت بازی اشاره داشته است. موری گفت:
نقل‌قول: بالاخره اتفاق افتاد؛ کار ساخت بازی به‌پایان رسید. من از اینکه با چنین تیمی کار کردم، به‌خودم می‌بالم. ۴ سال هیجانی را پشت سر گذاشتیم.

اثر No Man’s Sky که نوید یک جهان بی‎کران را می‎دهد، در تاریخ  ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ (۹ اوت) برای پلی‌استیشن 4 و سیستم‌عامل ویندوز منتشر خواهد شد. این بازی با استفاده از عناصری جسورانه و صدالبته سبک گرافیکی خاص و گیم‌پلی، یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌های جهان‌باز تلقی می‌شود. شما چه‌فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منابع: دوال‌شوکرز - پالی‌گان
قفل Denuvo داره یا drm?
(07-08-2016, 02:13 PM)dark raider نوشته است: [ -> ]قفل Denuvo داره یا drm?

هنوز مشخص نیست که بازی از Drm استفاده میکنه یا Denuvo! اما از طرفی بازی توی GOG قرار و برچسب «DRM-FREE» داره. احتمالا بدون قفل باشه، اما بازم چیزی مشخص نیست.