Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Horizon: Zero Dawn دارای سیستم پیشرفت قوی‌ای‌ خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Horizon-Zero-Dawn-Delay.jpg]

سیستم پیشرفت عنوانِ Horizon: Zero Dawn قرار است سیستمی قوی باشد و به شما اجازه دهد هرطور که دوست دارید، شخصیت اصلی بازی، یعنی الوی را شخصی‌سازی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراهِ ما باشید.

وب‌سایت Gamereactor به‌تازگی مصاحبه‌ای با طراح ارشد مراحل Horizon: Zero Dawn، یعنی دیوید فورد ترتیب داده است. او در طی مصاحبه‌اش به جزئیات عالی و بالای سطح گزینه‌های بازیکنان در پیشرفت بازی اشاره کرده است. گفته‌های او در این مورد به شرح زیر است:

نقل‌قول: ما راه‌های زیادی برای بالابردن و پیشرفت‌کردن شخصیت‌تان، الوی داریم و دارای برخی تجهیزات با آمارهای مختلف، و تواناییِ تغییر وضعیت و آمار اسلحه‌ها و لوازم جانبی‌تان هستیم. انواع مختلفی از سلاح‌ها در بازی وجود دارند که هر کدام مهمات متفاوتی دارند. سیستم هدف هم در بازی موجود است که برای مهارت‌های بسیار قوی، جهت شخصی‌سازی شخصیت‌تان استفاده می‌شود. برخی از این ویژگی‌ها، در نمایش‌های بازی به لطف مهارت‌هایی که در این سیستم نشان داده می‌شوند، به نمایش گذاشته شده‌اند.

Horizon: Zero Dawn، عنوانی جهان باز و بزرگ از حیوانات و ربات‌های مرگ‌بار مختلف است. راه‌های بسیاری برای دست‌یافتن و نزدیک‌شدن به مبارزه موجودند که حس فوق‌العاده و جالبی از این بازی را به شما القا می‌کنند. درآخر لازم به ذکر است که Horizon: Zero Dawn، در ۲۸ فوریه‌ی ۲۰۱۷ (۱۰ اسفند ۱۳۹۵) به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.