Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رئیس الکترونیک آرتز: رقابت سالمِ بین Battlefield و Call of Duty، جالب است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  battlefield_1-768x495.jpg]

Call of Duty دربرابر Battlefield، از آن رقابت‌ها و تقسمیات معروف است، مانند رقابت سالم پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، که اگر ما وقت و پول کافی برای تجربه‌ی هردوی‌شان داشته باشیم، شاید اصلا این رقابت‌ها وجود نداشته باشند. این موضوع، برای خیلی از مردم و طرفداران، از اهمیت زیادی برخوردار است، اما مثل این‌که برای شرکت الکرونیک آرتز، زیاد مهم نبوده و خیلی عادی با آن برخورد می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراهِ ما باشید.

 رئیس نشر جهانی الکترونیک آرتز، لااورا میِل، در جواب به وب‌سایت GamesIndustry.biz درمورد رقابت بین بزرگ‌ترین IPهای تیراندازی این کسب و کار، چنین گفته است:

نقل‌قول:
ما در صنعت بازی‌سازی هستیم. من واقعا باور دارم که بازیکنان ما، محتوای عالی‌تری را دارا هستند و این صنعت بازی‌سازی، سالم‌ترین صنعت است. من به این چالش رقابتی دعوت شده‌ام، اما احترام زیادی برای چیزی که رقبای ما وارد این بازار می‌کنند، قائل هستم.

من فکر می‌کنم که این فقط یک رقابت سرگرم‌کننده و جالب است و همچنین، فکر می‌کنم که طرفداران و بازیکنان ما، بر آن تاکید دارند. این طبیعت صنعت ماست و یکی از انواع شکل‌های آن است، به عنوان بخش سرگرمی‌ای که ما در آن هستیم.

با این اوصاف، میِل گفت که ” پاسخِ طرفداران ” نسبت به معرفی عنوان Battlefield 1، ” فوق‌العاده لذت‌بخش ” بود. او همچنین گفته است:

نقل‌قول: ما مسیر خود را تغییر داده‌ایم، درحالی که این بازار در یک مسیر از عناوین تیراندازی حرکت می‌کند و بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود که ببینیم،  این بازار، چه بازی‌ای را در این مسیری که قرار دارد، دریافت خواهد کرد.

در این صنعت، راه‌های زیادی برای جواب‌دادن موجود است. برای مثال، تریلر معرفی Battlefield 1 که به پرلایک‌ترین ویدئوی شبکه‌ی یوتوب تبدیل شد، اما در عوض، تریلر Call of Duty: Infinite Warfare حتی تعداد دیس‌لایک­‌هایش، بسیار بیشتر از لایک‌های آن بود و شرایط بدی را متحمل شد.

Battlefield 1 در ماه اُکتبر امسال، برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتِ ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.