Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: معرفی شخصیت جدیدی برای عنوان Overwatch نزدیک است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Frontslider_1.jpg]

به­‌تازگی، اشاراتی به معرفی شخصیت جدیدی برای عنوان Overwatch شده بود، اما اکنون به‌صورت رسمی مشخص شده که بلیزرد، قصد معرفی شخصیت جدید این عنوان را دارد و برای آن برنامه‌ریزی کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراهِگیمفا باشید.

نمایشگاه Comic-Con سن دیگو، در اواخر این ماه آغاز می‌شود و برنامه‌ی آن، به‌تازگی برای ارائه‌ی جزئیات بیشتر از سوی بلیزرد در ۲۱ ژوئیه (۳۱ تیر) به‌روزرسانی شده و در پنل بلیزرد در وب‌سایت Comic-Con موجود است. همچنین این نمایش، تحت عنوان ” پشت صحنه‌ی جدیدترین قهرمان Overwatch ” بوده و توضیحات آن به شرح زیر است:

نقل‌قول: سازندگان بلیزرد، جیمز واو ( کارگردان داستان و نوآوری)، مایکل چو (طراح ارشد Overwatch) و آرنولد تسانگ (دستیار کارگردان هنری Overwatch) در پشت صحنه، درحال تلاش برای طراحی هنری و داستان جدیدترین شخصیت Overwatch هستند. جلسات پرسش و پاسخ هم توسط کیم فان اداره و هدایت می‌شود.

هیچ جزئیاتی درمورد شخصیت جدیدی که قرار است به Overwatch اضافه شود، موجود نیست، اما با توجه به اینکه جلسات پرسش و پاسخ موجود است، می‌تواند دلیلی باشد تا شاید اطلاعاتی از این شخصیت تازه‌وارد به بیرون درز پیدا کند.

ممکن است که ما نتوانیم برای مدت طولانی‌ای جهت معرفی این شخصیت جدید صبر کنیم و بلیزرد، تاکنون خود را برای ارائه‌ی برنامه‌هایش درمورد این معرفی، آماده نکرده بود. تا به الان، ما فقط دارای تصویری هستیم که با توجه به آن، می‌توان گفت که شخصیت جدید Overwatch، ترکیبی از تک‌تیرانداز و التیام‌دهنده خواهد بود، همان‌طور که قبلا هم شایعاتی دراین مورد وجود داشت. اکنون شما را به دیدن این تصویر منتشرشده دعوت می‌کنیم.