Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ایکس‌باکس وان را با قیمت و مزایایی عالی خریداری کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  3092094-halo51-768x432.jpg]

 نسخه‌های بهبودیافته‌ی کنسول‌های نسل هشت ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در راه‌اند و به‌زودی شاهد آن‌ها خواهیم بود. از این رو، معاملات مختلفی برروی این دو کنسول، یعنی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ صورت می‌گیرد و علاوه‌بر تخفیف و قیمت عالی، مزایایی مانند چند بازی اضافه هم شامل آن‌ها می‌شوند، البته تمامی این معاملات بدین‌گونه نیست. اگر برای شما داشتن نسخه‌ی قدیمی ایکس‌باکس وان مهم نیست و فرقی نمی‌کند که دارای نسخه‌ی معمولی یا بهبودیافته‌ی آن باشید، فروشگاه مایکروسافت، معامله‌ی خوبی برروی ایکس‌باکس وان انجام داده است. در ادامه همراهِ گیمفا باشید.

فروشگاه مایکروسافت، باندل بهاره‌ی ایکس‌باکس وان را با قیمت ۲۹۹دلار به فروش می‌رساند. این باندل، شامل نسخه‌ی ۱ترابایتی این کنسول و چهار بازی Halo 5: Guardians، Gears of War: Ultimate Edition، Rare Replay و Ori and the Blind Forest می‌شود، البته لازم به ذکر است که Rare Replay، به‌صورت فنی دارای ۳۰ بازی مختلف است.

علاوه‌بر تمام این‌ها، شما قادر به انتخاب یک بازی رایگان دیگر  از بین Assassin’s Creed Unity، Just Dance 2016 یا Just Dance: Disney Party 2، کنترلر دوم، ۲۰دلار اعتبار Xbox Design Lab (که می‌توانید در آن به طراحی کنترلر سفارشی‌تان بپردازید) و ۵۰دلار اعتبار فروشگاه مایکروسافت هستید.

این معامله، فقط به‌صورت اینترنتی و آنلاین است، اما باید صبور باشید. حمل و نقل استاندارد (۳ تا ۷ روز کاری) هم رایگان است. اجزای مختلف این پیشنهاد، در زمان‌های مختلفی به انقضا می‌رسند، اما به‌نظر می‌رسد که اولین بخش آن (۵۰دلار اعتبار فروشگاه مایکروسافت)، در ۱۷ ژوئیه (۲۷ تیر) پایان می‌یابد.

منبع
تو ایران نمیشه سفارش داد؟؟؟؟؟