Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Rocket League یک‌ساله شد؛ پلی‌استیشن ۴ محبوب‌ترین پلتفرم این بازی است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  3092326-rl-768x432.jpg]

Rocket League یک‌ساله شده و سازنده‌ی آن، ساینوکس تصاویر اینفوگرافیکی منتشر کرده که نشان‌دهنده‌ی نقاط عطف و چشم‌گیر این بازی محبوب و جالب است. در ادامه همراهِ گیمفا باشید.

Rocket League در کل، بیش از ۱۸میلیون بازیکن را جذب خود کرده است، که در ۵۴۵میلیون مسابقه شرکت کرده‌اند. ۶٫۲میلیون نسخه، به‌همراه ۵٫۵میلیون محتوای دانلودی از این عنوان به فروش رسیده است. پلی‌استیشن ۴ هم پلتفرم برتر این بازی است، که شاید دلیل آن، انتشار در ژوئیه‌ی ۲۰۱۵ به‌‌عنوان بازی رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس باشد. نکته‌ی جالب دیگری که به چشم می‌خورد، این است که هنوز، میانگینِ ۱٫۱میلیون بازیکن، روزانه به تجربه‌ی Rocket League می‌پردازند.

سایونکس در وب‌سایت Rocket League چنین گفته است:

نقل‌قول:
ما برای مدتی جهت قدردانی‌مان از شما بحث می‌کردیم. تا زمانی که متوجه شدیم، جواب این سوال، این است که آنچه شما از ما می‌خواهید را انجام دهیم و به حفظ پشتیبانی‌مان از بازی، توسط مکان‌های مسابقه‌، آیتم‌های گاراژ، حالت‌ها و محتویات دانلودی جدید، جهت تجربه و آزمایش با Rocket Labهای بیشتر و افزایش حضورمان در جهان بازی‌های رقابتی را ادامه دهیم.

این دقیقا همان چیزی است که ما قصد انجام‌دادن آن را داریم. ما می‌خواهیم که ۵۲هفته‌ی بعدمان را بهتر از اولش بسازیم. ما قصد داریم تا چیزهایی که در بالا گفته شد را به شما اهدا کنیم و سپس، چیزهای بیشتری را هم تحویل شما دهیم، زیرا شما سزاوار آن هستید. شما اجتماع و جامعه‌ی ما و دوستان ما هستید.

عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی Rocket League به‌تازگی انجام شد و به‌همراه آن، به‌روزرسانی‌ با محتویات جدید زیادی منتشر شد. درضمن، سایونکس قصد ایجاد بازی بین بازی‌بازان پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را دارد تا با هم به رقابت بپردازند، اما اول از همه، باید بین سونی و مایکروسافت توافقی صورت گیرد و هردو طرف موافق باشند. اکنون شما را به تماشای تصاویر اینفوگرافیک منتشرشده دعوت می‌کنیم.