Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: میازاکی: بازسازی Demon’s Souls ممکن است توسط سازنده‌ای دیگر انجام شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  3092207-ds-768x432.jpg]

با وجود آنچه قبلا گفته شده بود، ممکن است که شاهد نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Demon’s Souls، البته توسط سازنده‌ای دیگر باشیم، زیرا بعید است که فرام سافت‌ور، قصد بازسازی آن را داشته باشد. در ادامه همراهِ گیمفا باشید.

کاگردان Demon’s Souls، هیدتاکا میازاکی، نظرات گذشته‌ی خود را روشن و شفاف‌سازی کرد و گفت که قصد بازسازی Demon’s Souls و از این دست پروژه‌ها را ندارد. او در مصاحبه‌ی جدیدش با وب‌سایت گیم‌اسپات، چنین گفته است:

نقل‌قول: به‌نظر می‌رسد که سوءتفاهمی در مصاحبه‌ی قبلی، راجع به بازسازی Demon’s Souls پیش آمده است، پس اجازه دهید که در اینجا تکرار کنم. سری Dark Souls، آی‌پی باندای نامکوست و شرکت سونی، صاحب آی‌‌پیِ Demon’s Souls و Bloodborne است. از این رو، تصمیم بازسازی Demon’s Souls در اختیار سونی است و این شرکت باید تصمیم بگیرد.
برای من و فرام سافت‌ور، فکر نمی‌کنم که ما خود را درگیر این اتفاق کنیم، اما ممکن است که این بازسازی توسط سازنده‌ی دیگری صورت گیرد.

طی مصاحبه‌ای که در اوایل امسال با میازاکی انجام شد، او خود را نسبت به بازسازی Demon’s Souls، کمی خوشحال و هیجان‌زده نشان داد.

Demon’s Souls در سال ۲۰۰۹، برای کنسول نسل هفتِ شرکت سونی، یعنی پلی‌استیشن ۳ به انتشار رسید. این بازی توسط فرام سافت‌ور ساخته و توسط سونی، اتلس و باندای نامکو عرضه شد و هیچ‌وقت دنباله‌ی مستقیمی دریافت نکرد و فرام سافت‌ور، شروع به ساخت Dark Souls کرد و بعد به توسعه‌ی Bloodborne پرداخت.

میازاکی که کاگردانی تمام این عنوان را بر عهده داشت (به­‌جز Dark Souls 2)، در سال ۲۰۱۴، به رئیس فرام سافت‌ور نام‌گذاری شد. از آن به بعد، او نسبتا روشن کرد که آینده‌ی فرام سافت‌ور، ساخت بازی‌های جدید است و کار برروی آی‌پی جدیدی را هم تایید کرد.