Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تعداد بازیکنان Evolve، از زمانی که رایگان شده افزایش یافته است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Evolve-feature-3-672x372.jpg]

دیروز، ترتل‌راک استودیوز، اعلام کرد که عنوان Evolve، به‌صورت رایگان دردسترس خواهد بود و نسخه‌ی بتای آن، برروی شبکه‌ی استیم به انتشار می‌رسد. حال چیزی که جالب به‌نظر می‌رسد، رشد ۱۳۶۳۰درصدی بازیکنان این عنوان، بعد از رایگان‌شدنش است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراهِ گیمفا باشید.

همان‌طور که در تصویر زیر می‌توان دید، قبل از رایگان‌شدن Evolve، این عنوان دارای ۲۷۰۳ بازیکن بود. با این حال، وقتی که این بازی رایگان شده، تعداد بازیکنان دچار افزایش ۱۳۶۳۰درصدی شده و اکنون، حدود ۳۶۸۰۰۰ بازیکن دارد.

[تصویر:  E-PC2.jpg]

[font=tahoma]این تعدادِ بازیکنان، رشد باورنکردنی‌ای را رقم زده است. همچنین شاید شما هم کنجکاو باشید که بعد از چندهفته یا چندماه، تعداد بازیکنان این عنوان افزایش می‌یابد یا خیر. حتی برخی از ما طرفداران، به این فکر هستیم که اگر Evolve رایگان نمی‌شد، تا این حد دچار افزایش تعداد بازیکنان بودیم؟[/font]


علاوه‌بر رایگان‌کردن Evolve، ترتل‌راک قول پشتیبانی نسخه‌ی رایگان آن با محتویات و به‌روزرسانی‌های جدید را داده است. کریس اشتون و فیل راب، موسسان ترتل‌راک، گفته‌اند:

نقل‌قول:  به‌عنوان بخشی از وعده‌ی ما برای پس‌گرفتن محبوبیت و بهبود تجربه‌ی Evolve، ما قصد افزایش رابطه‌ی‌مان با این جامعه را داریم. ما به‌طور مستمر، کانال‌های اجتماعی، انجمن و وب‌سایت‌مان را جهت اطلاع‌رسانی همه‌چیز به شما به‌روزرسانی خواهیم کرد.

 ما به‌مدت ۴سال، با Evolve زندگی کرده و با آن نفس کشیده‌ایم و اکنون، احساس می‌کنیم که تازه شروع کرده‌ایم. از زمانی که Evolve راه‌اندازی و منتشر شد، ما دریافتیم که این عنوان، برخی از بهترین لحظات بازی‌بازان را رقم زده است و ما می‌خواهیم که این لحظات را برای همه ارائه کنیم… بله، همه‌ی کسانی با کشته‌شدن به‌طرز وحشیانه‌ای توسط موجودات بی‌گانه و ترسناک موافقند.