Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Inside اولین عنوانِ مستقل حفاظت‌شده توسط دنوو است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Inside-feature-672x372.jpg]

عنوان دوبعدی و پازل پلتفرمرِ پلی‌دد، یعنی Inside به‌تازگی برای رایانه‌های شخصی به انتشار رسیده و به‌نظر می‌رسد که این بازی، از فناوری ضدِ دست‌کاری دنوو استفاده می‌کند. دنوو، فناوری‌ای است که به‌طور موفقیت‌آمیزی، از بازی‌های زیادی محافظت کرده و باعث جلوگیری از کرک‌شدن آن‌ها شده است. Inside هم اولین عنوان مستقلی است که توسط دنوو حفاظت می‌شود. در ادامه همراهِ گیمفا باشید.

اکنون که صحبت از کلمه‌ی ” مستقل ” شد، به‌وضوح، به فکر معنی معمولی مستقل و همانی که در بحث‌های همیشگی موجود است، افتاده‌اید. Limbo، Braid و Rocket League، جزو معروف‌ترین بازی‌هایی مستقلی‌اند که بیشتر مردم در نظر دارند. علاوه‌بر این، عنوان مستقل، عنوانی است که توسط سازنده‌اش، منتشر شود.

درحالت معمولی، Inside می‌تواند سومین عنوان مستقل، بعد از The Climb شرکت کرای‌تک و Edge of Nowhere اینسومنیاک گیمز باشد (هر دو عنوان ذکرشده، توسط تیم سازنده‌ی‌شان منتشر شده و مستقل در نظر گرفته می‌شوند) که توسط دنوو حفاظت شده است. با این حال، The Climb و Edge of Nowhere، عناوین مخصوص واقعیت مجازی هستند و فقط برای آن منتشر می‌شوند، پس اولین بازی مناسب و مخصوص رایانه‌های شخصی، Inside است که توسط دنوو محافظت می‌شود.

به‌تازگی، شاهد شایعاتی مبنی بر کرک‌شدن سیستم حفاظتیِ عنوان Rise of the Tomb Raider بودیم. یک تیم هک‌کننده‌ی روسی، ادعا داشت که این عنوان، قابل کرک‌شدن است. با این حال، هنوز هیچ کرکی برای این بازی خاص منتشر نشده و موجود نیست.