Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کوجیما می‌گوید که Death Stranding “بهترین کار” او خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  3079383-deathstranding_screen_ps4_012_14...68x432.jpg]

کارگردان افسانه‌ای Metal Gear Solid، یعنی هیدئو کوجیما در آخرین سخنرانی خود گفته که Death Stranding بهترین عنوانی خواهد بود که تا به‌حال ساخته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه گیمفا باشید.

با توجه به گزارش وب‌سایت دیجیتال اسپای، کوجیما در طی صحبت خود با طراح ارشد و معمار سیستم پلی‌استیشن ۴، یعنی مارک سنری گفته که مطمئن است بازی Death Stranding بهترین عنوانی خواهد بود که تا به‌حال ساخته است.

کوجیما در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفته که برای بازی‌های قبلی‌اش، مجبور به سازش و سازگاری با برخی از مسائل در بعضی مواقع شده تا پروژه‌هایش به اتمام برسند و بتواند عناوینش را منتشر کند، اما ظاهرا او در بازی جدید خود، یعنی Death Stranding نیازی به این کار ندارد. کوجیما این‌طور توضیح داده است:

نقل‌قول:
تاکنون، وقتی که بازی می‌ساختم، مجبور بودم که از برخی چیزها بگذرم و صرف نظر کنم یا حداقل با چیزی کنار بیایم و با برخی مسائل سازگاری پیدا کنم تا کارها به‌خوبی پیش بروند و به‌اتمام برسند.

اما ‌این‌بار، با شما [مارک سنری] کار می‌کنم و شما بالاترین سطح توسعه و امکانات را اهدا کرده و به‌ارمغان آورده‌اید و ما از مشکلات معمولی دوری کرده و مراقب آن‌ها هستیم.

من مطمئنم که برروی چیزی کاملا جدید کار می‌کنیم و چیزی تاکنون مانند آن وجود نداشته است. این [Death Stranding] بهترین کار من تا به‌حال خواهد بود و من درمورد آن مطمئنم.

درحالی که Death Stranding هنوز یک بازی مرموز باقی مانده، کوجیما برخی از اطلاعات جدید درطی هفته‌های گذشته راجع به آن به نمایش گذاشته است. برای مثال، او گفته که تریلر معرفی بازی، مملو از سرنخ‌های مختلف و نماینده‌ی بازی نهایی است. او همچنین تایید کرده که نوزاد موجود در تریلر معرفی، کلون شخصیتی که توسط نورمن ریدس بازی شده نیست.

تاکنون تاریخ انتشاری برای Death Stranding مشخص نشده، گرچه انتظار عرضه‌ی آن به‌این زودی‌ها را نداریم، زیرا کوجیما به‌تازگی گفته که بازی آن‌ها هنوز بسیار دور از انتشار است و به‌این زودی‌ها منتشر نمی‌شود. برای کسب اطلاعات بیشر راجع به تریلر معرفی Death Stranding، می‌توانید به تحلیل و بررسی آن توسط وب‌سایت گیمفا مراجعه کنید.

منبع