Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: No Man’s Sky رسما توسط ESRB رتبه‌بندی سنی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  No-Mans-Sky-760x428.png]

تاکنون شاهد تاخیر No Man’s Sky بوده‌ایم و انتظار زیادی برای انتشار آن کشیده‌ایم، ولی اکنون زمان کمی به عرضه‌‌اش مانده و تا چندهفته‌ی دیگر قادر به تجربه‌ی آن برروی رایانه‌ی شخصی یا کنسول پلی‌استیشن ۴ خود خواهیم بود. به‌تازگی، ESRB رسما No Man’s Sky را رتبه‌بندی سنی کرده و همچنین می‌توان با نگاهی به اطلاعات آن، اطلاعاتی خلاصه‌وار و جزئی از این بازی به‌دست آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه گیمفاباشید.

در چند وقت پیش شاهد رتبه‌بندی No Man’s Sky در استرالیا بودیم که درجه‌ی PG را دریافت کرد. حال که توسط ESRB رتبه‌بندی شده، درجه‌ی سنی T یعنی Teen (نوجوان) برای هردو نسخه‌ی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ آن درنظر گرفته شده است. همچنین محتوای آن به‌صورت “خشونت فانتزی” توصیف شده است. توضیحات مرتبط با محتوای بازی که در وب‌سایت ESRB مطرح شده، به شرح زیر است:

نقل‌قول: این یک بازی ماجراجویی با مضمون جست و جو و اکتشاف در فضاست که بازیکن در نقش یک کاشف نجومی قرار می‌گیرد و درتلاش برای رسیدن به مرکز جهان بازی است. با دید و چشم‌انداز اول‌شخص بازی، بازیکن در بین سیستم‌های نجومی و سیاره‌ای سفر می‌کند تا جهان‌های بی‌گانه و ناشناخته را برای منابع و نوسازی و ارتقای تجهیزاتش کشف کند، و اشکال حیات‌های مختلف را پیدا کند.

به‌عنوان این‌که بازیکنان فضاپیماها را به سیاره‌های مختلف خلبانی و هدایت می‌کنند، می‌توانند به مبارزه فضایی با سفینه‌های دشمن و غارت‌گران فضا بپردازند که این مبارزات با آتش‌های لیزری و انفجارات بزرگ همراه است. وقتی که بازیکنان در سطح سیاره‌اند، می‌توانند از سلاح‌ها و تفنگ‌های مختلف و حملات نزدیک و تن به تن برای شکست‌دادن موجودات بی‌گانه، چه به‌صورت خشونت‌آمیز و چه غیر آن استفاده کنند. نبردهای زمینی می‌توانند هنگامی که انفجار مکرر لیزری و انفجارات بزرگ رخ می‌دهد، آتشین باشند.


درآخر لازم به‌ذکر است که عنوان وسیع و جالب No Man’s Sky در ۹ اوت (۱۹ مراد) برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود و طبق اخباری که به‌تازگی منتشر شده، این بازی تنها ۶ گیگ از فضای دیسک شما را خواهد گرفت؛ با توجه به این‌که عنوانی بزرگ و مملو از سیاره‌های مختلف است.