Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Pokemon Go در بیشتر کشورهای اروپا منتشر شده؛ اما خبری از عرضه در آسیا نیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Pokemon-Go-4.jpg]

نیانتیک تاکنون Pokemon Go را در ۲۶ کشور جدید در اروپا منتشر کرده و این خبر خوبی برای طرفداران اروپایی بازی است، اما از طرفی کسانی که ساکن آسیا هستند، از این­‌که این بازی جالب هنوز در منطقه‌ی‌شان عرضه نشده، ناراحتند و خبر بدی برای آنان محسوب می‌شود. در ادامه همراه گیمفا باشید.

در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک Pokemon Go چنین گفته شده است:

نقل‌قول: Pokemon Go در ۲۶ کشور جدید موجود شده است. هم‌اکنون ساکنان اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، یونان، گرین‌لند، مجارستان، ایسلند، ایرلند، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، سوئد و سوئیس قادر به دانلود Pokemon Go از پلی‌استور یا اپ‌استور هستند.

کشورهای انگلستان، آلمان، اسپانیا و پرتغال هم به جمع کشورهای بالا محلق شده‌اند و سه کشور اولی که Pokemon Go را دریافت کرده‌اند، استرالیا، نیوزیلند و ایالات متحده‌ی آمریکا هستند. همچنین انتظار می‌رود که اضافه‌شدن کشورهای جدید برای انتشار ادامه یابد و شاهد عرضه‌ی این بازی در کشورهای جدید هم باشیم.

متاسفانه، تاکنون به‌روزرسانی و خبری راجع به انتشار Pokemon Go در آسیا منتشر نشده است. همچنین بسیار جالب است که این عنوان در ژاپن عرضه نشده، درصورتی که خود ژاپنی‌ها این فرانچایز را خلق کرده‌اند. البته شاید نیانتیک قصد امتحان‌کردن سرورهای بازی قبل از انتشار آن در آسیا را دارد.

آسیا به‌طور بالقوه می‌تواند به بزرگ‌ترین مخاطب بازی‌ای مانند Pokemon Go تبدیل شود، به‌خصوص در ژاپن که دارای طرفداران زیادی است. شاید سرورهای بازی قبل از این‌که در آسیا منتشر شود، نیاز به تقویت دارند و به‌احتمال زیاد، در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه‌ی آن در این منطقه خواهیم بود.