Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: Dead Rising و Marvel Ultimate Alliance 2 برای پلی‌استیشن۴ منتشر خواهند شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  xbox360_deadrising_12-760x428.jpg]

به‌تازگی، لیست تروفی‌های دو عنوان Marvel Ultimate Alliance 2 و Dead Rising برای پلی‌استیشن۴ توسط وب‌سایت Exophase منتشر شده‌اند. این موضوع شاید نشانه‌ای از انتشار این دو بازی برای کنسول محبوب سونی، یعنی پلی‌استیشن۴ باشد. در ادامه همراه گیمفا باشید.

همان‌طور که گفته شد، تروفی‌های Dead Rising برای پلی‌استیشن۴ توسط وب‌سایت Exophase لیست شده‌اند. اگر به‌یاد داشته باشید، نسخه‌ی اول این فرانچایز، انحصاری مایکروسافت و کنسول ایکس‌باکس۳۶۰ آن بود و این نسخه حتی برای پلی‌استیشن۳ هم منتشر نشد.

بد نیست اشاره‌ای کنیم که نسخه‌ی چهارم Dead Rising که در E3 2016 معرفی شد، انحصاری زمانی ایکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی خواهد بود. این هم می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که کپ‌کام درنهایت قصد انتشار Dead Rising برای پلی‌استیشن۴ را داشته باشد؛ ولی به‌هرحال، باید منتظر اخبار رسمی از سوی این شرکت باشیم.

علاوه‌بر Dead Rising، لیست تروفی‌های Marvel Ultimate Alliance 2 هم در وب‌سایت Exophase منتشر شده است. برای انتشار Marvel Ultimate Alliance 2 برروی پلی‌استیشن۴ می‌توان بیشتر امیدوار بود و احتمال آن بیشتر است، زیرا این بازی قبلا برای پلی‌استیشن۳ منتشر شده و اکنون برای دارندگان آن در دسترس است. از آن‌جا که زمان زیادی به انتشار Spider-Man برای پلی‌استیشن۴ مانده، ممکن است که مارول قصد کسب درآمد اضافی توسط انتشار دوباره‌ی بازی‌های محبوب و قدیمی‌اش داشته باشد.

با این وجود، باز هم این خبر را باید به عنوان یک شایعه حساب کرد، گرچه معمولا لیست‌های Exophase، درست و معتبر هستند. به‌هرحال، امیدواریم که کپ‌کام و اکتیویژن به‌زودی این خبر را تایید کرده و نسخه‌های پلی‌استیشن۴ این عناوین‌ قدیمی‌شان را معرفی کنند.