Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: باندای نامکو قصد معرفی آی‌پی جدیدی در گیمزکام ۲۰۱۶ دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Bandai-Namco-31-Name-Change.jpg]

ناشر عناوینی نظیر Dark Souls و Tekken، یعنی باندای نامکو، درمورد برنامه‌های گیمزکام ۲۰۱۶ خود صحبت کرده و طبق گفته‌ی این شرکت، باید شاهد اخبار جالبی از بازی‌های موجود آن و معرفی آی‌پی جدیدی باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه گیمفا باشید.

به‌تازگی، باندای نامکو تایید کرده که Dragon Ball Xenoverse 2 و Tekken 7 سال ۲۰۱۷، را در گیمزکام ۲۰۱۶ برای عموم به‌نمایش می‌گذارد. همچنین این شرکت گفته که آی‌پی جدیدی را درطی گیمزکام ۲۰۱۶ معرفی می‌کند، که “برای مخاطبان غربی” است. جزئیات بیشتری از این بازی جدید در دسترس نیست، گرچه رئیس بازاریابی باندای نامکو، یعنی هِرو هوئردت درمورد آن چنین گفته است:

نقل‌قول: ما بسیار هیجان‌زده‌ایم.

وی همچنین گفته که هر سه بازی، یعنی Tekken 7، Dragon Ball Xenoverse 2 و آی‌پی جدید معرفی‌نشده، بسیار جالب‌ هستند. پس با توجه به این صحبت‌ها، شاهد معرفی آی‌پی جدیدی از سوی باندای نامکو در گیمزکام ۲۰۱۶ خواهیم بود. لازم به‌ذکر است که گیمزکام ۲۰۱۶ از ۱۸ اوت (۲۸ مرداد) آغاز شده و در ۲۴ اوت (۳ شهریور) پایان می‌یابد.

اگر به اخبار دیگر گیمزکام بنگریم، شاهد غیبت دو شرکت بزرگ در این عرصه، یعنی سونی و مایکروسافت هستیم. همچنین احتمال غیبت الکترونیک آرتز در این نمایشگاه وجود دارد، زیرا هنوز برنامه‌های خود را برای آن اعلام نکرده است.

در طی صحبت‌های باندای نامکو، حرفی از دو بسته‌ی محتویات دانلودی Dark Souls 3 نشده؛ اما اولین آن در امسال عرضه می‌شود. علاوه‌براین، فرام سافت‌ور هم کارکردن برروی آی‌پی جدیدی را در ماه آوریل تایید کرده بود، گرچه ربطی به برنامه‌های باندای نامکو در گیمزکام ۲۰۱۶ ندارد.