Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Indigo Prophecy Remastered برای پلی‌استیشن۴ تاخیر خورد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  article_post_width_indigo-prophecy-remastered.jpg]

کوانتیک دریم در ماه گذشته اعلام کرد که نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی عنوان سال ۲۰۰۴ آن، یعنی Indigo Prophecy (که در خارج از ایالات متحده‌ی آمریکا با نام Fahrenheit شناخته می‌شود) در ۱۸ ژوئیه یعنی امروز، برای پلی‌استیشن۴ منتشر می‌شود. این شرکت همچنین ذکر کرده بود که این نسخه‌ی بازسازی‌شده از تروفی‌ها پشتیبانی می‌کند و شامل صحنه‌هایی خواهد بود که در نسخه‌ی آمریکایی‌‌اش هنگام عرضه‌ی آن برای اولین بار، حذف شده بودند. با این حال، به‌تازگی انتشار این بازی به تاریخی نامشخص موکول شده است. در ادامه همراه گیمفا باشید.

کوانتیک دریم، سه روز قبل تاخیرخوردن این عنوان را در توئیتر تایید کرد و چنین گفت:

نقل‌قول:
عذر می‌خواهم، FAHRENHEIT – INDIGO PROPHECY در ۱۸ ژوئیه منتشر نمی‌شود. ما بایستی تاریخ انتشار را در روزهای آتی مشخص کنیم و به‌زودی آن را تایید خواهیم کرد.

همان‌طور که دیدید، در این پست توئیتر، کوانتیک دریم اعلام کرد که Indigo Prophecy Remastered در تاریخ برنامه‌ریزی‌شده‌اش منتشر نمی‌شود و به‌زودی تاریخ جدیدی را اعلام خواهد کرد. همچنین دلیل این تاخیر مشخص نشده و هنوز ناواضح است؛ ولی طبق گفته‌ی این شرکت، به‌زودی شاهد اعلام تاریخ انتشار جدید خواهیم بود و انتظار می‌رود که این نسخه‌ی بازسازی‌شده به همین زودی‌ها عرضه گردد و دچار تاخیر درازمدتی نباشیم.

منبع