Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: چرا Resident Evil 7 در ژانویه منتشر می‌شود؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Resident-Evil-7-Biohazard-Protagonist.jpg]

معمولا، بازی‌های بزرگ و AAA در پاییز یا حتی بهار منتشر می‌شوند؛ اما  Resident Evil 7 در ژانویه عرضه خواهد شد که زمان عجیبی برای چنین بازی بزرگی است و کپ‌کام فکر می‌کند که این تاریخ، فرصت خوبی برای درخش‌شان باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه گیمفا باشید.

به‌تازگی، وب‌سایت MCV UK برای کسب جزئیات از تاریخ انتشار ژانویه‌ی Resident Evil 7، مصاحبه‌ای با مدیر بازاریابی کپ‌کام، آنتوان مولانت ترتیب داده و وی چنین گفته است:

نقل‌قول: با توجه به سابقه‌ی قبلی، ما بازی‌های زیادی را در ماه ژانویه منتشر کرده‌ایم و به‌خوبی هم عمل کرده‌اند. اگر صادق باشیم، این به علت توسعه‌ی بازی است و تا قبل از کریس‌مس آماده نخواهد شد و ما بازی ناکاملی را نمی‌خواهیم. فقط به ماه‌های آوریل و مه امسال نگاهی بی‌اندازید، حتی بهار که شلوغ و متراکم از بازی‌های مختلف خواهد بود. نیمه‌ی اول سال بعد (۲۰۱۷) مهم و فکری خواهد بود که این موضوع را در معرفی‌ بازی‌های E3 دریافت کرده‌اید.

خوشبختانه دریافتیم که کپ‌کام قصد کار عجله‌ای برروی Resident Evil 7 را ندارد و دوست‌دار ارائه‌ی عنوانی کامل است و به همین دلیل، ژانویه را برای انتشار این عنوان در نظر گرفته و انتخاب کرده است.

قبلا ثابت شده که ژانویه، ماهی موفقیت‌آمیز است، زیرا شاهد عرضه‌ی Dying Light در ژانویه‌ی ۲۰۱۵ بودیم که تنها عنوان AAA و بزرگی بود که در آن ماه منتشر شد و جمعیت زیادی با خریدهای میلیونی‌شان از آن استقبال کردند. بد نیست بگوییم که Resident Evil 7 قصد خوشحال کردن دوباره‌ی طرفداران را بعد از مدت‌ها دارد.