Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Pokemon Go در ژاپن و فرانسه منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Pokemon-Go-3.jpg]

Pokemon Go، برای اولین بار در نیوزیلند، استرالیا و ایالات متحده‌ی آمریکا منتشر شد و با استقبال عظیمی روبه‌رو شد و سود زیادی را برای نینتندو به‌ارمغان آورد و باعث رشد ارزش سهام این شرکت شد، گرچه سازنده‌ی آن نیانتیک است. با محبوبیت فراوانی که این بازی واقعیت افزوده به‌دست آورده، همواره در کشورهای مختلف منتشر می‌شود و اکنون، این بازی جالب در فرانسه و ژاپن دردسترس قرار گرفته شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه گیمفا باشید.

فرانچایز Pokemon، در سال ۱۹۹۶ و در ژاپن شکل گرفت و از همان اول، محبوبیت و موفقیت زیادی برای سازندگانش به‌ارمغان آورد. Pokemon Go که جدیدترین نسخه‌ی این سری است، برای اولین بار در نیوزیلند و استرالیا منتشر شد و از همان اول، رشد محبوبیت آن به‌چشم می‌خورد. بعد از گذشت چندروز از عرضه‌ی این بازی در کشورهای مختلف اروپایی، خبری از انتشار آن در ژاپن نبود و کمی بعد، نیانتیک اعلام کرد که قصد عرضه‌ی آن در این کشور تا آخر ژوئیه را دارد. حال، دو روز قبل این بازی رسما در این کشور منتشر شد و خبرگزاری بی‌بی‌سی ما را در جریان این موضوع گذاشت و طبیعتا، آسیا مقصد خوبی برای Pokemon Go خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد، شاهد عرضه‌ی Pokemon Go در بسیاری از کشورهای مهم اروپایی بودیم و انتظار می‌رفت که فرانسه هم جزو این دسته باشد؛ اما به‌دلیل حوادث وحشت‌ناکی که در این کشور رخ داده بود، انتشار آن با کمی تاخیر همراه بود. تا این‌که دیروز در توئیتر Pokemon Go اعلام شد که این بازی در فرانسه هم دردسترس قرار گرفته است و چنین گفته شد:

نقل‌قول:
بازیکنان Pokemon Go، ما مفتخر و خوشحال به این هستیم تا اعلام کنیم که این بازی، رسما آماده‌ی دانلود در فرانسه است.

منبع 1 - منبع 2