Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کتاب هنری Titanfall 2 اواخر امسال منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Titanfall-Cover-Art-2.0-760x428.jpg]

اواخر امسال، ما طرفداران میزبان کتاب‌های هنری زیادی از عناوین بزرگ و AAA خواهیم بود، مانند کتاب هنری Battelfield 1،Dishonored 2 و Gears of War 4. به‌تازگی، وب‌سایت آمازون کتاب هنری Titanfall 2 را لیست کرده که اطلاعات مختصر و مفیدی می‌توان از آن کسب کرد. در ادامه همراه گیمفا باشید.

این کتاب The Art of Titanfall 2 نام‌گذاری شده و در ۱ نوامبر (۱۱ آبان) توسط تایتان بوکز منتشر خواهد شد. همچنین نسخه‌ی هاردکاور آن موجود خواهد بود که با قیمت ۳۹٫۹۵ دلار در آمازون لیست شده است. توضیحات درمورد این کتاب به‌شرح زیر است:

نقل‌قول: The Art of Titanfall 2، راهنمایی نهایی برای توسعه‌ی عنوان خیره‌کننده و تیراندازی اول شخص ریسپان اینترتیمنت است و شامل تصاویر مفهومی و هنری منحصر به‌فرد با سبکی خاص، طراحی‌ها، رندرهای سه‌بعدی، مدل‌سازی ماکت و تفسیر اعضای کلیدی ریسپان اینترتیمنت می‌شود. این چیزی واجب برای طرافداران جهان مخرب و پویای Titanfall است.

این کتاب هنری، دارای تصاویر زیادی در مجموع ۱۹۲ صفحه‌اش خواهد بود و نکته‌ی جالب آن، این است که دارک‌هورس بوکز ناشر آن نخواهد بود؛ دارک‌هورسی بوکزی که وظیفه‌ی نشر کتاب هنری بازی‌های معروفی مانند Gears of War 4، Battlefield 1 و… را دارد. نسخه‌ی دوم Titanfall، نسبت به نسخه‌ی اول عنوانی بزرگ‌تر خواهد بود و در آن، شاهد بخش تک‌نفره‌ی عالی، تایتان‌های بیشتر و توانایی‌های جدید برای سربازان معمولی خواهیم بود.

درآخر لازم به‌ذکر است که Titanfall 2 در ۲۸ اُکتبر (۷ آبان) برای کنسول‌های نسل هشت ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴، به‌علاوه‌ی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نکته‌ی جالب اینجاست که نسخه‌ی اول Titanfall، فقط برای رایانه‌های شخصی و دو کنسول نسل هفت و هشت مایکروسافت، ایکس‌باکس۳۶۰ و ایکس‌باکس‌وان منتشر شد و برای اولین بار، در نسخه‌ی دوم شاهد عرضه‌ی این سری برروی پلتفرم پلی‌استیشن۴ خواهیم بود.