Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بنابرگزارش‌ها نینتندو ان‌ایکس کنسولی قابل حمل با کنترلرهای جداشدنی خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  NX-INFO.jpg]

با وجود اینکه کنسول بعدی نینتندو تا کم‌تر از یک سال دیگر عرضه می‌شود، اما شاهد اطلاعات بسیار کم و جزئی از طرف این شرکت درمورد این کنسول بوده‌ایم. با این حال، وب‌سایت یوروگیمر ادعا داشته که از منابع مختلف، شنیده است که این نینتندو ان‌ایکس کنسولی قابل حمل و دارای کنترلرهای جداشدنی خواهد بود. در ادامه همراه گیمفا باشید.

یوروگیمر گفته که نینتندو ان‌ایکس، “کنسول دستی‌ای با قدرت بالا و صفحه‌ی نمایش خود” خواهد بود و صفحه‌ی آن، “دارای دو بخش کنترلر در دو طرف راست و چپ خواهد بود، که می‌توانند متصل یا جدا شوند.” همچنین این کنسول قادر به وصل‌شدن به تلویزیون خواهد بود.

آن‌ها همچنین اعلام کردند که فورمت مورد نیاز این کنسول، کارتریج‌های قبلاشایعه‌شده خواهند بود و این کارتریج‌ها حدود ۳۲ گیگابایت حجم دارند، باتوجه به اینکه قبلا این شرکت مشخص کرده بود که بازی‌ها فقط به‌صورت دیجیتالی خواهند بود. این ظاهرا آغازی بر سیستم عامل جدید نینتندو، به‌جای اندروید قبلاشایعه‌شده خواهد بود.

درآخر، گزارش شد که نینتندو قرار است در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) این کنسول را به‌نمایش بگذارد و تاریخ انتشار، نام رسمی و قیمت آن را مشخص کند. یوروگیمر، معمولا سایتی قابل اعتماد و معتبر است و ادعا کرده که این اطلاعات، از چندین منابع به دستش رسیده‌اند. به‌هرحال، باید صبر کنیم تا شاهد نمایش رسمی کنسول توسط نینتندو باشیم.