Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: وب‌سایت آمازون انگلستان Destiny: The Collection را برای کنسول‌های نسل 8 لیست کرده بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  destiny-roi-new-enemy.jpg]

به‌تازگی، وب‌سایت آمازون انگلستان نسخه‌ای عجیب از بازی Destiny به‌نام Destiny: The Collection برای کنسول‌های نسل هشت لیست کرده بود که بعد از مدتی حذف شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه گیمفا باشید.

طبق اطلاعات وب‌سایت آمازون، Destiny: The Collection در  ۱۸ اوت (۲۸ مرداد) منتشر می‌شود و قیمت آن ۴۹٫۹۹ پوند خواهد بود. پلتفرم‌های آن هم کنسول‌های نسل هشت ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ هستند.
متاسفانه، تاکنون اطلاعاتی از این نسخه به‌اشتراک گذاشته نشده است و باید منتظر اطلاعات رسمی از سوی اکتیویژن یا بانجی باشیم؛ گرچه این نسخه بعد از مدتی از آمازون حذف شد وگرنه قادر به پیش‌خرید آن هم بودید.

ممکن است که این مجموعه، شامل تمامی محتویات دانلودی Destiny که تاکنون عرضه شده است، باشد. انتشار Destiny در ۲۰۱۴، با بازخورد منتقدان به‌دلیل داستان بدون زرق و بررق و محتوای کم آن مواجه شد، اما بعدها با عرضه‌ی گسترش‌دهنده‌های مختلف نظیر The Taken King، این بازی جانی تازه گرفت و گسترده‌تر شد. امسال هم شاهد گسترش‌دهنده‌ی جدیدی از Destiny با نام Rise of Iron در ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) خواهیم بود.

لازم به‌ذکر است که تاریخ انتشار Destiny: The Collection که در وب‌سایت آمازون ۱۸ اوت (۲۸ مرداد) ذکر شده بود، ممکن است  اشتباه باشد، زیرا Rise of Iron در سپتامبر عرضه خواهد شد و  انتشار آن یک ماه دیرتر از این مجموعه صورت می‌گیرد. با این حال، باید منتظر معرفی رسمی این مجموعه باشیم تا از محتویات آن آگاهی یابیم.