Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سونی امید زیادی به Gran Turismo Sport و دیگر انحصاری‌هایش دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  GranTurismoSport-17-760x428.jpg]

سونی امید زیادی با بازی‌های انحصاری خود دارد، مانند Gran Turismo Sport که اواخر امسال برای پلی‌استیشن۴ منتشر می‌شود و این شرکت انتظار دارد تا این عنوان فروش خوبی داشته باشد و برایش موفقیت‌آمیز شود. در ادامه همراه گیمفا باشید.

مدیر ارشد امور مالی سونی، کنیچیرو یوشیدا، در گزارش‌های مالی این شرکت اعلام کرده که فروش سونی به‌لطف Uncharted 4: A Thief’s End، دچار افزایش ۱۴ درصدی شده است. او اطلاعات جدیدی از میزان فروش Uncharted 4 به‌اشتراک نگذاشته، اما اعلام کرده که این عنوان در هفته‌ی اول انتشارش ۲٫۷ میلیون نسخه فروش داشته است.

از آنجا که Uncharted 4: A Thief’s End فروش خوبی در اوایل سال داشته، سونی انتظار زیادی از انحصاری‌هایش که در ۲۰۱۶ منتشر می‌شوند، دارد، مانند Gran Turismo Sport. همچنین فروش پلی‌استیشن۴ افزایش داشته و طبق گفته‌ی سونی، باید “روند روبه‌بالایی” در فروش بازی‌های فرست‌پارتی داشته باشد و انتظارات زیادی از این دسته عناوین دارد.

سونی عناوین انحصاری بیشتری نسبت به سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ دارد. اواخر امسال، سونی The Last Guardian، Gravity Rush 2 و  Gran Turismo Sport را منتشر خواهد کرد و عناوین انحصاری پلی‌استیشن وی‌آر و بازی‌های دیگری هم برای این شرکت در راه‌اند.

منبع
من بیشتر منتظر آخرین نگهبانم. بعد از ده سال....