Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سگا در فکر بازسازی چهار نسخه از Yakuza برای پلی‌استیشن۴ است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  15337189224_1260d1e839_o-ds1-670x377-constrain.jpg]

بازسازی نسخه‌های مختلف در سری Yakuza چیز تازه‌ای نیست و با آن آشنا هستیم. نسخه‌ی اصلی Yakuza و دنباله‌ی آن، Yakuza 2 برای پلی‌استیشن۳ و Wii U بازسازی‌شده‌اند و اولین نسخه‌ی این سری، در اوایل امسال با نام Yakuza: Kiwami برای پلی‌استیشن۳ و پلی‌اسیتشن۴ بازسازی شد. در ادامه همراهگیمفا باشید.

درحالی که گفته شده Yakuza 6 آخرین ماجراجویی شخصیت کازوما کـیـریو خواهد بود، اما شاید آخرین باری نباشد که در شهر کاموچورو به عنوان کازوما قدم می‌زنیم و به گشت و گذار می‌پردازیم.

درطی لایواستریمی که در اوایل این هفته‌ برگزار شد، تهیه‌کننده‌ی Yakuza 6، توشیهیرو ناگوشی، اشاره کرد که Yakuza: Kiwama محبوب بود و حدود نیم میلیون فروش در ژاپن و آسیا داشت، و این موضوع باعث می‌شود تا سگا به راه‌های مختلف به بازسازی Yakuza 2، ۳، ۴ و ۵ برای پلی‌استیشن۴ فکر کند و آن را در نظر بگیرد.

درحالی که ناگوشی هیچ‌گونه وعده‌ای راجع به نسخه‌های بازسازی‌شده نداده است، اما طرفداران بزرگ این سری قطعا هیجان‌زده و خوشحال هستند و قطعا نسخه‌ی Kiwami، با تمامی محتویات اضافی‌اش، یکی از بهترین بازسازی‌شده‌های طرفداران Yakuza است که تاکنون تجربه کرده‌اند و Yakuza 2 مورد علاقه‌ترین نسخه‌ی معمولی این سری برای آن‌هاست.

ناگوشی همچنین ذکر کرد درحالی که شخصیت‌های قابل بازی قسمت‌های قبلی سری Yakuza شامل Yakuza 6 می‌شوند، اما در این نسخه فقط کازوما کـیریو قابل بازی خواهد بود و قهرمان بازی به حساب می‌آید و کلیت داستان راجع به آن است.