Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: الکترونیک آرتز انتظارات خود از فروش Battlefield 1 و Titanfall 2 را به‌اشتراک گذاشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Battlefield1-Crop-1-ds1-670x436-constrain.jpg]

به‌تازگی، الکترونیک آرتز انتظارات خود از فروش دو عنوان مورد انتظارش، یعنی Battlefield 1 و Titanfall 2 را به‌اشتراک گذاشته که جالب به‌نظر می‌رسند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراهگیمفا باشید.

مدیر ارشد امور مالی الکترونیک آرتز، بِلیک یورگنسن، درطی کنفرانس نتایج مالی سه‌ماه‌ی این شرکت، درمورد انتظارات‌شان از Battlefield 1 و Titanfall 2 که عناوین بسیار مهمی محسوب می‌شوند، گفت:

نقل‌قول: اول از همه، ما از واکنش بازیکنان نسبت به کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2016 خوشحال بودیم. من فکر می‌کنم که شما این فرصت را دارید تا آن را برای خودتان بازی کنید. این بسیار محبوب و معروف شده و بازخوردهایش بسیار قوی و محکم است.

ما تمایل زیادی نداریم تا باعث جلب توجه و هایپ‌شدن طرفداران‌مان به همین زودی‌ها در امسال شویم. ما دوست داریم تا قبل از اینکه این تصمیم را بگیریم، شاهد درخواست‌ها و پیشنهادات بیشتری نسب به عناوین‌مان باشیم، به‌خصوص Battlefield و Titanfall.

گیمزکام رویدادی بسیار مهم است که تا چند هفته‌ی دیگر اروپا میزبان آن خواهد بود و سپس، بتای عناوین‌مان می‌تواند به ما کمک کند تا از درخواست‌ها و پیشنهادات به‌درستی استفاده کرده و چیز خوبی از آن‌ها استخراج کنیم.

یورگنسن همچنین ذکر کرد که الکترونیک آرتز بسیار خوش‌بینانه و خیلی هیجان‌زده نسبت به Battlefield 1 و Titanfall 2 است، ولی برای بالابردن انتظارات از تمامی بازی‌های آینده، بسیار زود است.

کمی بعد، وی بیان کرد که یک نسخه‌ی Battlefield، معمولا در سال ۱۵ میلیون نسخه به‌فروش می‌رساند و پیش‌بینی الکترونیک آرتز برای سال مالی جاری، کمی از ۱۵ میلیون پایین‌تر است، اما آن‌ها امیدوارند که این تعداد بیشتر هم شود.

از سوی دیگر، نسخه‌ی اول Titanfall کمی بیش از ۷ میلیون واحد به‌فروش رسید و الکترونیک آرتز انتظار دارد تا Titanfall 2 از آن بیشتر درآمدزایی کند و نزدیک به ۹ تا ۱۰ میلیون واحد فروش داشته باشد.

لازم به‌ذکر است که Battlefield 1 در ۲۱ اُکتبر (۳۰ مهر) و Titanfall 2 در ۲۸ اُکتبر (۷ آبان) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشت ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ منتشر می‌شوند و همان‌طور که دایس به‌تازگی در توئیتر اعلام کرد، شاهد تریلری عالی از Battlefield 1 در گیمزکام – که از ۱۷ اوت (۲۷ مرداد) آغاز شده و تا ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) ادامه می‌یابد – خواهیم بود.

منبع