Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: طراح ارشد بازی:‌ Prey 2 «در برزخ» مانده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ظاهرا مشکلات بی پایان ساخت و توسعه‌ی Prey 2 بار دیگر باعث شده است تا این بازی سر زبان‌ها بیفتد. تا جایی که طراح ارشد بازی های Human head یعنی Nathan Cheever وضع این بازی را «در برزخ مانده» توصیف می‌کند.
[تصویر:  prey-23.jpg]
وی در توئیتر خود چنین نوشت:“به هر حال؛ Prey 2 رسما لغو نشده‌ است، فقط در برزخ مانده.”
وی بعد از ارسال این توئیت، بازگشت تا چیزی را روشن کند و گفت که “چیز جدیدی نیست” و بتسدا بازی را “متوقف نگه داشته” تا به شرایط “کیفیت” بازی رسیدگی شود.
در واقع، ایشان اشاره ای به صحبت‌های ماه آپریل سخنگوی بتسدا داشته است که گفته بود، این بازی برای رسیدن به استانداردهای عرضه‌ی محصولات این شرکت به تعویق افتاده است. با این که بتسدا به عنوان ناشر و مالک حقوق بازی، هنوز صحبتی در مورد این سخنان نکرده است، اما به نظر می‌رسد با این وضعیت، انتشار بازی بیشتر از این طول بکشد و نشانگر اختلافات بین دو شرکت است.
Prey هشت سالی می‌شود که عرضه شده و به نظر می‌رسد اندکی برای انتشار یک ادامه دیر باشد.
از نظر بتسدا این بازی لغو نشده است و بالاخره منتشر خواهد شد.منبع دنیای بازی
عجب بساطی راه انداخته این بتسدا ها! بابا این همه بازی با گرافیک افتضاح بیرون داده چی شد؟ همشون بهترین بازی سال شدن! خوب لابد این ضعف هایی داره که میخوان با گرافیک جبرانش کنن!
گرافیک و گیم پلی بازی prey 2 بی نظیره واقعا حرف نداشت Confused62:خیلیییییی خیلیییییییی منتظر این بازی هستم البته از اون موقعی که تریلرشو 2 سال پیش دیدم Confused45: