Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: خرده‌فروشان انگلستان: قیمت نینتندو ان‌ایکس باید کم‌تر از ۲۰۰ پوند باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  nintendo-NX-Logo-1-759x428.jpg]
خرده‌فروشان انگلستان امیدوارند تا قیمت نینتندو ان‌ایکس کم‌تر از ۲۰۰ پوند باشد و احساس می‌کنند که اگر غیر از این باشد، این کنسول نجات نخواهد یافت و با شکست مواجه می‌شود. در ادامه همراه گیمفا باشید.

وب‌سایت MCVUK به‌تازگی با چندین خرده‌فروش در انگلستان صحبتی داشته و خیلی از آن‌ها امیدوارند تا قیمت نینتندو ان‌ایکس ۲۰۰ پوند یا حتی کم‌تر باشد. دلیل اینکه آن‌ها چنین قیمتی را از نینتندو انتظار دارند، این است که اگر ان‌ایکس بسیار گران باشد، شکست خواهد خورد و نمی‌تواند نجات یابد. نینتندو نبرد دشواری با شرکت‌های سونی و مایکروسافت دارد، زیرا آن‌ها تا سال بعد نسخه‌ی بهبود کنسول‌های‌شان را عرضه خواهند کرد و طبیعتا این موضوعی بسیار حیاتی برای نینتندوست و Wii U فروش چندان خوبی نداشته است.

یکی از خرده‌فروشان، گفته که این صنعت نیاز به یک نمایش عالی و قوی از نینتندو دارد که تنها راه میسرشدن آن، کم‌تربودن قیمت ان‌ایکس نسبت به کنسول‌های نسل هشت مایکروسافت و سونی است. خرده‌فروشان انگلستان، امیدوارند تا قیمت ان‌ایکس چیزی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ پوند باشد.

نینتندو تاکنون برای کنسول جدیدش سکوت کرده و صبحت زیادی نکرده است تا در رونمایی رسمی‌اش هیجان‌زده شویم. با این حال، شایعات و گزارشات مختلفی مبنی بر دستی‌بودن این کنسول هم وجود دارد و حتی گفته می‌شود که ان‌ایکس قوی‌تر از پلی‌استیشن۳ خواهد بود، اما باز هم به توان‌مندی پلی‌استیشن۴ نمی‌رسد.